فهرست مطالب

چندی پیش شاهد عرضه آپدیت Nothing OS 1.1.7 برای گوشی هوشمند Nothing Phone 1 بودیم و به این ترتیب برخی ویژگی‌های این محصول بهبود پیدا کرده و از سوی دیگر، شاهد پشتیبانی بهتر از هدفون‌های بی سیم اپل، یعنی ایرپادها هستیم. این آپدیت جدید که با حجم ۸۰ مگابایتی در دسترس کاربران قرار گرفته، به دارندگان این گوشی هوشمند اجازه می‌دهد تا درصد باتری ایرپادها را روی صفحه نمایش این دیوایس مشاهده کنند. برای فعال کردن این قابلیت باید به مسیر Settings > Experimental Features بروید.


رفع مشکل کدک بلوتوث در Nothing Phone 1

در کنار این قابلیت، شاهد بهبود و روان‌تر شدن محیط سیستم عامل هستیم و از طرف دیگر، کیفیت صدا هنگام فیلمبرداری افزایش پیدا کرده است. به عنوان یک ویژگی مهم، می‌توان به همراه بودن پچ امنیتی ماه نوامبر اشاره کرد که با نصب این آپدیت، روی Nothing Phone 1 نصب خواهد شد. در لیست چنج لاگ این بروزرسانی آمده است که بسیاری از باگ‌های مشاهده شده رفع و رجوع شده است و مشکلات نوتیفیکیشن‌های واتساپ که روی لاک اسکرین باعث از کار افتادن این محصول می‌شد نیز حل شده است.



قابلیت نمایشگر همیشه روشن در ناتینگ فون1

یکی از این تغییرات مربوط به قابلیت نمایشگر همیشه روشن است که اکنون طبق یک برنامه زمانی سفارشی روشن خواهد شد. این یعنی نمایشگر همیشه روشن در انتهای شب که به خواب می‌روید، به صورت خودکار خاموش خواهد شد. البته کاربر می‌تواند همچنان این ویژگی را به صورت دستی تغییر دهد، اما رفتار برنامه به صورت پیش‌فرض تغییر کرده است.


ظهور آیکون اثر انگشت در Nothing Phone1

علاوه‌براین آپدیت جدید گوشی هوشمند ناتینگ فون گزینه‌ای را برای ظاهر شدن آیکون اثر انگشت در موقع خاموش بودن نمایشگر گوشی و تکان دادن آن به آرامی عرضه می‌کند. البته گزینه‌ی یاد شده در نسخه‌ای از گوشی ناتینگ فون ۱ که در دسترس است، بعد از به‌روزرسانی اضافه نشده است. خود حسگر اثر انگشت هم بعداز آپدیت سرعت بالاتری خواهد داشت.


بهبود عملکرد شارژ و سازگاری با شارژرهای متفرقه

به‌روزرسانی گوشی ناتینگ فون یک در بخش شارژ، با بهبودهایی روبه‌رو شده است. آپدیت جدید گوشی ناتیتگ فون یک  Nothing Phone (1) سبب بهبود عملکرد شارژ و سازگاری با شارژرهای متفرقه می‌شود. با این‌ حال معلوم نیست منظور از شارژرهای متفرقه به‌ طور دقیق چه شارژرهایی با چه ولتاژهایی خواهد بود.


مشکلاتی که پابرجاست

با وجود آپدیت گوشی هوشمند ناتینگ فون یک، اما هنوز برخی از مشکلات، در این گوشی شرکت ناتینگ دیده می‌شود و به عبارتی بر طرف نشده است. برای مثال هنوز مشکل کیفیت صدا در این گوشی ناتینگ دیده می‌شود. در این گوشی تشخیص چهره هنوز غیرقابل اتکا بوده و هیچ تغییری در آن به‌چشم نمی‌خورد. غیر از موارد یاد شده گوشی ناتینگ فون یک از لحاظ نرم‌افزاری به‌ طور کامل پایدار به نظر می‌رسد که ممکن است با آپدیت‌های مستمر، همه مشکلات آن رفع شود.


آیا آپدیت ۱.۱.۲ ارزش آپدیت کردن دارد؟!

همان‌طور که گفته شد گوشی هوشمند ناتینگ فون یک (1 Nothing Phone) در آپدیت جدید با تغییرات گسترده مواجه شده است. این به‌روزرسانی تقریبا این گوشی را متحول کرد و همین موضوع رضایت بیشتر کاربران این گوشی را فراهم خواهد کرد. با این‌ حال اگر این آپدیت‌ها به‌طور مستمر ادامه یابد می‌تواند شرکت ناتینگ را در نزد کاربران محبوب‌تر کند.

اگر هنوز این آپدیت را دریافت نکرده‌اید، می‌توانید با مراجعه به مسیر Settings> System> System updates این موضوع را به صورت دستی چک کرده و در صورت در دسترس بودن، این بروزرسانی را دانلود و نصب کنید.

با ثبت نظر راجع به این آپدیت تیم فروشگاه دیجی پویا را جهت ادامه فعالیت مفید، همراهی نمایید.