فهرست مطالب

گوشی گلکسی S21 اف ای 4G است یا 5G؟

در حالی که شایعات منتشر شده مبنی بر اینکه سامسونگ در حال کار بر روی یک میان رده جدید Galaxy S21 FE 4G بود، با بررسی دیجی پویا مشخص شد که آنها دقیق نبوده اند. زیرا در لیست رسمی دستگاه های پشتیبانی شده از Google Play، یک گوشی هوشمند جدید سامسونگ گلکسی S21 FE با شماره مدل SM-G990B2 مشاهده شده است و یک دستگاه 4G نیست، بلکه یک گوشی 5G است. Galaxy S21 FE اصلی دارای شماره مدل SM-G990B در بازارهای اروپایی است. بنابراین، سامسونگ می‌تواند گلکسی اس 21 FE را با سخت‌افزاری به‌روز شده عرضه کند.

در اوایل سال جاری، سامسونگ گلکسی اس 21 FE را معرفی کرد که نسخه کوچک شده پرچمدار گلکسی اس 21 است. این گوشی‌های Fan Edition (FE) برای مقابله با گوشی‌هایی مانند OnePlus، OPPO و Realme راه‌اندازی شده‌اند که به عنوان قاتلان پرچم‌دار معرفی می‌شوند. قابل ذکر است که Galaxy S21 FE بسته به منطقه ای که در آن عرضه می شود، در دو نوع عرضه می شود، یعنی با اسنپدراگون 888 و با اگزینوس 2100.


اکنون، آخرین پایگاه داده دستگاه های پشتیبانی شده از Google Play نشان می دهد که شماره مدل SM-G990B2 در واقع Galaxy S21 FE 5G است. این خبر شایعات مبنی بر اینکه سامسونگ نسخه 4G گلکسی اس 21 FE را با پردازنده ای کمتر قدرتمند عرضه می کند، از بین می رود.

برخی جزئیات گوشی Galaxy S21 FE

برخی از جزئیات در مورد مشخصات گلکسی اس 21 FE پیش از این منتشر شده است. انتظار می‌رود این گوشی با نمایشگر ۶.۴ اینچی FHD+ و ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. قرار است یک دوربین سه گانه با دو دوربین 12 و یک دوربین 8 مگاپیکسلی به کار برده شده باشد. برای سلفی هم، یک دوربین 32 مگاپیکسلی قرار داده خواهد شد. جالب است که ببینیم این مدل SM-G990B2 در مورد چیست و چه ویژگی های جدیدی را معرفی می کند.

با توجه به این ویژگی ها در صورتی که قصد خرید Samsung Galaxy S21 FE را دارید از لینک زیر اقدام نمایید. در غیر اینصورت برای مشاهده انواع گوشی سامسونگ بر روی عبارت "خرید گوشی سامسونگ" کلیک نمایید.