فهرست مطالب

بررسی Airpod PRO 2 اپل در دیجی پویا

AirPods Pro 2 اپل به زودی عرضه می شود، و یک افشای جدید جزئیاتی را در مورد آن به همراه تعدادی رندر برای ما به ارمغان می آورد.

AirPods Pro 2 با یک System-in-Package (SiP) جدید برای تراشه H1 عرضه می شود که از حذف نویز فعال تطبیقی پشتیبانی می کند. SiP جدید به دلیل «ادغام بالاتر و فناوری ساخت بهتر» عملکرد بهتر و مصرف برق بهبود یافته را به ارمغان می آورد.

همچنین یک عملکرد Find My بهبود یافته و همچنین ویژگی‌های جدیدی مانند نظارت بر ضربان قلب و حالت استفاده از سمعک وجود دارد. این کیس دارای یک پورت USB-C است و شارژ سریع را بهینه می‌کند.

AirPods Pro 2 همچنین با استفاده از سنسور ضربان قلب می تواند دما را کنترل کند، اما مشخص نیست که آیا نظارت بر دما واقعاً در دسترس خواهد بود یا خیر.

عملکرد سمعک همراه با کیس جدید کار می کند که دارای میکروفون است و می تواند آنچه را که می شنود برای بهبود صدا به هدفون منتقل کند. همچنین یک بلندگو در کیس وجود دارد که می‌تواند صداها را هنگام درگیر کردن عملکرد Find My پخش کند، بنابراین به شما امکان می‌دهد به راحتی کیس را پیدا کنید.

از نظر صدا، ظاهراً می‌توان انتظار ترکیبی از واحدهای درایو با دامنه بالا و تقویت‌کننده‌های دامنه دینامیکی بالا، با EQ سازگار خودکار، صدای فضایی برای ردیابی سر و اشتراک‌گذاری صدا را داشت. در صورتی که این محصول نظر شما را به خود جلب نموده است می توانید از طریق لینک زیر برای خرید اقدام نمایید: