فهرست مطالب

بروزرسانی آپدیت Note 20 در سال 2022

به‌روزرسانی امنیتی ژوئن ۲۰۲۲ هم اکنون برای تمامی سری نوت 20 عرضه شده که در حال حاضر در آمریکا قابل دریافت است که باعث بهبود عملکرد دوربین در این گوشی ها شده است.

به گزارش سایت SAMmobile تمام سری های گلکسی نوت 20 آپدیت نرم افزاری جدیدی را با هدف بهبود عملکرد دوربین دریافت خواهند کرد. در حال حاضر فقط مدل های آنلاک شده نوت 20 اولترا در آمریکا این آپدیت ها را دریافت کرده اند که بتدریج برای بقیه گوشی ها هم عرضه میشود.

جدیدترین به‌روزرسانی نرم‌افزاری گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ اولترا با شماره نسخه N98xU1UEU2FVEB ارائه می‌شود. در این به‌روزرسانی ویژگی Night Portrait بهبود داده شده؛ یعنی کاربر می‌تواند تصاویر پرتره با کیفیت بالاتری از افراد در شرایط کم‌نور ثبت کند. افزون‌براین پچ امنیتی ژوئن ۲۰۲۲ در این به‌روزرسانی وجود دارد که با رفع ۶۶ آسیب پذیری شناخته‌شده، حریم خصوصی و امنیت گوشی را بهبود می‌بخشد.

سامسونگ سری گلکسی نوت ۲۰ را نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۰ با اندروید ۱۰ عرضه کرده بود. این گوشی‌ها اوایل سال ۲۰۲۱ به‌روزرسانی One UI 3 برپایه‌ی اندروید ۱۱، اوایل سال ۲۰۲۲ به‌روزرسانی One UI 4.0 برپایه‌ی اندروید ۱۲ و چند هفته پیش به‌روزرسانی One UI 4.1 را دریافت کردند. که حالا با دریافت این آپدیت از همیشه کامل تر شده اند و بهبود هایی را در عکاسی در شب دریافت میکنند که باعث امیدواری کاربران سامسونگ برای عرضه آپدیت های اساسی بیشتر برای گوشی های قدیمی تر خواهد بود.

در صورتی که تمایل دارید لیست قیمت گوشی سامسونگ را در دیجی پویا مشاهده کنید از طریق لینک زیر اقدام نمایید: