فهرست مطالب

تغییرات احتمالی گوشی Samsung A04 Core

با توجه به تخقیقات انجام شده دیجی پویا: رندر های سامسونگ Galaxy A04 Core در سه رنگ مختلف به‌تازگی دیده شده که طبق تصاویر لو رفته طراحی گوشی اقتصادی سامسونگ قرار نیست تغییر چندانی داشته باشد...

Galaxy A04 Core احتمالاً ارزان‌ترین گوشی سامسونگ در سال جاری میلادی خواهد بود. پیش‌تر رندرهای گوشی Galaxy A04s را با دوربین پشتی سه‌گانه دیده بودیم حال اینکه Galaxy A04 Core احتمالا با یک دوربین عرضه میشود.

البته که معرفی گوشی در سال 2022 با یک دوربین کار چندان جالبی نیست ولی فراموش نکنید که با یکی از ارزان ترین گوشی های اندرویدی در سال 2022 رو به رو هستیم و اگر همین یه دوربین هم کار راه انداز باشد نمیشود خورده ای به دوربین این گوشی گرفت... 

به‌گزارش GSMArena، اطلاعات و رندرها نشان می‌دهند گوشی جدید سری Core سامسونگ درمقایسه‌ با مدل سال گذشته، یعنی Galaxy A03 Core، تغییرات زیادی به خود ندیده است. در پنل پشتی این گوشی‌ها یک دوربین و در بالای نمایشگر آن بریدگی قطره‌ای برای میزبانی دوربین سلفی میباشد.

شایعه CPU گوشی سامسونگ Galaxy A04 Core

شایعه‌ها می‌گویند گوشی Galaxy A04 Core سامسونگ از پردازنده‌ی Exynos 850 استفاده می‌کند. این پردازنده مجهز به ۸ هسته‌ی ۲٫۰ گیگاهرتزی Cortex-A55 و واحد گرافیکی Mali-G52 MP1 است و از لیتوگرافی ۸ نانومتری استفاده می‌کند. این پردازنده چندان توانمند نیست؛ اما قطعاً می‌تواند عملکرد بهتری از تراشه‌ی ۲۸ نانومتری Unisoc گوشی A03 Core از خود نشان دهد.

درحال‌ حاضر، اطلاعاتی از دیگر مشخصات این گوشی در دسترس نیست. مدل‌های پیشین سری A0 Core از سیستم‌عامل Android Go استفاده کردند که نسخه‌ی سبک‌تر اندروید برای دستگاه‌های ضعیف است. پیش‌بینی می‌کنیم Galaxy A04 Core نیز از همین نسخه‌ی اندروید استفاده کند تا رابط کاربری سبک تری نسبت به نسخه اصلی اندروید داشته باشد.

در صورتی که قصد مشاهده لیست موجودی موبایل را دارید بر روی عبارت "لیست قیمت موبایل دیجی پویا" کلیک نمایید.