فهرست مطالب

آمار خرید گوشی سامسونگ در اروپا لو رفت!

طی سه ماهه اول سال جاری میلادی تعدادی در حدود 50 دستگاه تلفن همراه در اروپا به فروش رسید که سامسونگ در بین آنها بیشترین فروش را بهمراه داشت و بعد از آن به ترتیب اپل و شیائومی در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند...

البته که فروش کلی گوشی های هوشمند نسبت به چند سال اخیر و از سال 2013 تا کنون به کمترین میزان فروش خود در سه ماهه اول سال رسیده که در این میان سامسونگ با کاهشی در حدود 16 درصد در صدر پرفروش ترین گوشی های هوشمند قرار دارد که بخش زیادی از این موفقیت بخاطر معرفی پرچمداران سری جدید یعنی سری s22 است که محبوبت خاصی بین طرفداران خود پیدا کرده. براساس آمار شرکت تحقیقاتی Counterpoint Research، این شرکت ۳۵ درصد از بازار گوشی‌های هوشمند اروپا را در سه‌ماهه اول ۲۰۲۲ به دست آورد که نسبت به سال گذشته ۲ درصد کاهش پیدا کرده است.

آمار فروش گوشی رقبا در اروپا

اپل هم در جایگاه بعدی با 25 درصد سهم بازار و افزایش 1 درصدی نسبت به سال گذشته و بعد از آن شیائومی با کاهشی 5 درصدی نسبت به سال گذشته فروش خود را به 14 درصد رساند و در جایگاه سوم این لیست قرار گرفت.

طبق پیش بینی ها فروش گوشی های هوشمند در سه ماهه دوم سال 2022 به دلیل کمبود در قطعات کمتر هم خواهد شد.

حال باید دید که بازار فروش گوشی های هوشمند به چه سمتی خواهد رفت... آیا به دوران اوج خود بازمیگردد ؟!!

در صورتی که علاقه مند هستید لیست قیمت موبایل های موجود در دیجی پویا زیر قیمت بازار را مشاهده نمایید از لینک زیر اقدام نمایید: