فهرست مطالب

شایعه دوربین تله فوتو گلکسی S23 و S23+

به گزارش تیم تحقیقاتی فروشگاه اینترنتی دیجی پویا، 2 هفته پیش گزارشی منتشر شد که دوربین‌های سلفی گوشی‌های هوشمند گلکسی S23 و S23+ را برای سال آینده مشخص می‌کند. و در حالی که در این مورد اخبار مثبت بود، با شایعه‌ای که می‌گفت دستگاه‌های مورد بحث می‌توانند با دوربین‌های سلفی ارتقا یافته عرضه شوند، ظاهراً نمی‌توان همین حرف را در مورد دوربین تله‌فوتو پشت گوشی گفت.

به گفته همین منبع، هر دو گلکسی اس 23 و گلکسی اس 23 پلاس از وضوح 10 مگاپیکسلی برای دوربین تله فوتو مانند اس 22 و اس 22 پلاس استفاده خواهند کرد. این احتمال وجود دارد که مانند قبل 3x باشد، و در واقع ممکن است دقیقاً همان تنظیمات از جمله همان سنسور باشد. این خبر فقط به طور اختصاصی تا الان شایعه نشده بود.

هنوز مشخص نیست که وضعیت گلکسی اس 23 اولترا چگونه خواهد بود، اما به نظر می رسد پرچمداران غیر اولترا اس قرار است تا یک سال دیگر با همان تنظیمات (یا تنظیمات بسیار مشابه) باقی بمانند. البته این را در نظر داشته باشید این فقط یک شایعه تایید نشده در حال حاضر است، و از آنجایی که ماه ها تا عرضه این مدل ها فاصله داریم، حتی اگر این اطلاعات درست باشد، سامسونگ همچنان می تواند برنامه های خود را قبل از عرضه خانواده گلکسی S23 تغییر دهد.

به هر حال، اگر این اتفاق بیفتد، امیدواریم که شرکت کره‌ای به‌روزرسانی‌های بیشتری را برای S23 و S23+ به غیر از دوربین سلفی با وضوح بالاتر داشته باشد. سال 2022 به‌روزرسانی‌های بسیار جزئی زیادی را در جانشین‌های گوشی‌های قدیمی‌تر برای ما به ارمغان آورده است، و ما قطعاً دوران هیجان‌انگیزتری را در حوزه موبایل سپری کرده‌ایم، بنابراین بهتر است سال 2023 متفاوت باشد.

در صورتی که تمایل به مشاهده انواع گوشی Samsung هم ردیف با موارد بالا را دارید از لینک زیر اقدام نمایید: