فهرست مطالب

گوشی موبایل X5 یا X4 PRO ؟

طبق اطلاعات فاش شده و تحقیقات تیم دیجی پویا ، پوکو X5 شیائومی با پردازنده ای بهتر از نسل قبل و ظاهری جوان پسندتر در راه است.

28 فوریه 2022 بود که شیائومی گوشی جدید خود یعنی پوکو X4 PRO را رونمایی کرد.

گوشی موبایل X4 PRO با تمرکز بر صفحه نمایش، پنلی آمولد و بسیار روشن داشت که پیشرفت خوبی نسبت به نسل قبل خود یعنی POCO X3 PRO به حساب می آمد. اما پوکو برای ثابت نگه داشتن قیمت این گوشی در بعضی از قسمت ها نظیر پردازنده از مشخصات این گوشی کاسته بود که در نهایت منجر به فروش کمتر این گوشی شد.

برای مشاهده گوشی موبایل POCO X4 PRO در ظرفیت های مختلف از لینک های زیر اقدام نمایید:

با توجه به تجربه های پیشین خود و به گزارش notebookcheck، این بار شیائومی تصمیم گرفته تا POCO X5 را با پردازنده ای قدرتمند تر و در عین حال با صفحه نمایش IPS، عرضه کند. پردازنده ای که احتمالا روی این گوشی قرار میگیرد، پردازنده ای ساخت شرکت کوالکام به نام اسنپدراگون 778G+ خواهد بود که قدرتی به مراتب بیشتر در گیمینگ دارد و پیشرفت خوبی محسوب می شود.

نرخ به روزرسانی صفحه نمایش هم همان 120 هرتز باقی مانده و امیدواریم که پنل صفحه نمایش هم امولد باقی بماند و شاهد کاهش کیفیت تصویر در این گوشی نباشیم.

هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه این گوشی مشخص نشده و این اطلاعات تا زمان معرفی رسمی این گوشی در حد شایعه باقی می مانند اما مشخص است اگر شیائومی به دنبال افزایش فروش در نسخه های سری X پوکو باشد باید گوشی به مراتب بهتری را به بازار برای رقابت با باقی گوشی ها عرضه کند.

در صورتی که تمایل دارید دیگر گوشی های موبایل برند Xiaomi را مشاهده کنید می توانید از لینک زیر اقدام نمایید:

در صورتی که تمایل به خرید گوشی پوکو X5 شیائومی دارید می توانید از لینک زیر اقدام نمایید: