فهرست مطالب

بررسی دوربین و لنز گوشی موبایل Galaxy S23 در دیجی پویا

سامسونگ گلکسی اس 10 که در سال 2019 با دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی عرضه شد نسبت به دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی S9 ارتقا یافته بود. با این حال، این دوربین سلفی در گوشی های هوشمند سری S21 و S22 (به جز مدل های Ultra) بدون تغییر باقی مانده است. اما، یک گزارش جدید ادعا می کند که می تواند در سال آینده تغییر کند زیرا سامسونگ در نظر دارد از دوربین 12 مگاپیکسلی استفاده کند.

این خبر از نشریه هلندی GalaxyClub آمده است که ادعا می کند گلکسی S23 و گلکسی S23+ می توانند دارای دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی باشند. با این حال، مشخص نیست که آیا این ها در داخل سوراخ های پانچ قرار می گیرند یا زیر نمایشگر. ما همچنین نمی دانیم که آیا OIS برای دوربین های جلو وجود خواهد داشت یا خیر.

همینطور مشخص نیست که آیا دوربین سلفی گلکسی اس 23 اولترا از 40 مگاپیکسل در اس 22 اولترا جهش مگاپیکسلی خواهد داشت یا به همان صورت قبل باقی می ماند.

هنوز زمان زیادی برای عرضه سری گلکسی S23 باقی مانده است، بنابراین انتظار می‌رود در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری در مورد این مجموعه بشنوید.

با توجه به رقابت ویژه ای که در لنز و دوربین رقبایی مثل سامسونگ، اپل و شیائومی وجود دارد ممکن است تمایل به بررسی دیگر برندهای تلفن های همراه داشته باشید از این رو پیشنهاد می کنیم از لینک های زیر اقدام نمایید: