فهرست مطالب

معرفی نرم افزار آشپزی سامسونگ فود

سامسونگ فود(Samsung Food)، تجربه‌های غذایی جامعه را به همراه بیش از 160,000 دستور پخت پیشنهاد می‌دهد و به عنوان یک دستیار شخصی به افراد کمک می‌کند تا غذاهای جدیدی را کشف و برنامه‌های غذایی مناسب برای خود ایجاد کنند و همچنین مواد غذایی را به صورت آنلاین سفارش دهند. این سرویس با آموزش نحوه استفاده صحیح از وسایل آشپزی متناسب با پخت و پز راهنمایی می‌کند تا افراد مراحل را گام به گام مطابق با دستور پخت پیشنهادی انجام دهند و درنهایت کاربران این امکان را دارند که دستورالعمل‌های مورد پسند خودشان را در رسانه‌های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

نرم‌افزار-سامسونگ‌فود-چیست

نحوه عملکرد سامسونگ فود

سامسونگ با استفاده از فناوری هوش مصنوعی، قابلیت‌های درحال حاضر خود را ارتقا داده تا پلتفرمی سازگار مطابق با نیازها و سبک زندگی کاربرانش ایجاد کند و برای انجام این کار، سامسونگ فود از پایگاه داده گسترده Whisk، یک پلتفرم غذایی هوشمند که توسط Samsung Next در سال 2019 خریداری شده، استفاده می کند و از فناوری پیشرفته ای به نام Food AI که وعده های غذایی را بر اساس ترجیحات کاربر و فصلی بودن غذا می‌باشد را پیشنهاد می کند.
معاون اجرایی و رئیس گروه Service Biz کسب و کار لوازم دیجیتال در سامسونگ، جناب آقای چان وو پارک اشاره کردند:"از آنجایی که همه ما به آشپزی‌کردن و خوردن غذا علاقه‌مند هستیم و از آن لذت می‌بریم و همچنین خوردن غذای سالم و نحوه تهیه آن بر روزمرگی ما تاثیر و نقش به‌سزایی دارد؛ ازاین‌رو سامسونگ فود با اتصال لوازم دیجیتال خانگی و دستگاه های تلفن همراه در سراسر جهان به کاربران این امتیاز را می‌دهد تا از لیست خرید تا بشقاب شام خود را با استفاده از قابلیت‌های پیشرفته هوش مصنوعی برای ارائه یک تجربه غذایی عالی و شخصی‌سازی شده کنترل کنند."

دستور-آشپزی-با-نرم-افزار-Samsung-food

سامسونگ فود دارای ویژگی‌های زیادی می‌باشد که شاخص‌ترین آنها شامل چهار حوزه اصلی: دسترسی به دستور غذاها و شخصی‌سازی آنها، ایجاد برنامه غذایی روزانه، یادگیری آشپزی و قابلیت به اشتراک گذاری در رسانه‌های اجتماعی.
جهت دسترسی به دستورالعمل‌ها، سامسونگ فود به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا در هرلحظه و هرجا دستور موردنظر خود را در بخش دستورالعمل دیجیتال شخصی خودشان ذخیره کنند. این برنامه، دستور العمل ها را تجزیه و تحلیل می کند، و سپس آنها را در قالبی استاندارد بهینه و در نهایت مواد تشکیل دهنده آنها را به جهت ایجاد لیست خرید سازماندهی می کند. علاوه بر دستگاه‌های تلفن همراه، کاربران همچنین می‌توانند با یخچال‌های Bespoke Family Hub™ خود به سرویس غذای سامسونگ دسترسی داشته باشند، ازاین‌رو توصیه‌های دستور پخت را براساس فهرستی از مواد غذایی موجود که توسط کاربر مدیریت می‌شود، ارائه می کند.

نرم افزار-سامسونگ-فود-ر-دیجی-پیا

همانطور که گفته شد سامسونگ فود دارای عملکرد شخصی سازی دستور غذا می‌باشد که مستقیما تغییر یک دستور غذای ذخیره شده را فراهم می‌کند تا نیازهای غذایی کاربران را بهتر تامین کند. به طور مثال، کاربران می‌توانند یک دستور غذا را به نسخه گیاهی تبدیل کنند و یا تغییرات دیگری را از نظر تغذیه متعادل‌تر اعمال کنند. کاربران حتی قابلیت این را دارند که دستورالعمل‌های متفاوت از کشورهای مختلف را با یکدیگر ادغام کنند بطور مثال، از دستور غذاهای کره‌ای، غذاهای ایتالیایی ایجاد کنند و زمان پخت و یا سطح مهارت دستور العمل ها را تنظیم کنند.

اگر تمایل دارید انواع گوشی موبایل سامسونگ را با زیر قیمت بازار مشاهده نمایید بر روی "خرید گوشی سامسونگ" کلیک نمایید.


شرکت سامسونگ به افزودن ویژگی‌ها و خدمات جدید به برنامه Samsung Food ادامه می‌دهد تا یک تجربه غذایی عالی و شخصی حتی یکپارچه‌تر را برای کاربران فراهم کند.

تا پایان سال 2023، سامسونگ قصد دارد ادغام Samsung Health را با Samsung Food ارائه دهد تا کاربران بتوانند پیشنهاداتی برای مدیریت رژیم غذایی خود دریافت کنند. همگام سازی یکپارچه اطلاعاتی مانند BMI، ترکیب بدن و مصرف کالری با Samsung Food به کاربران کمک می کند تا به اهداف سلامتی خود دست یابند و یک رژیم غذایی متعادل را در راستای سلامت فیزیکی-جسمی خود حفظ کنند.
سامسونگ فود در تلاش است تا سهولتی را که با آشپزخانه هوشمند و متصل لوازم خانگی سامسونگ امکان پذیر است گسترش دهد و پس از عرضه رسمی آن همچنان با ویژگی های جدید به روز می شود.

دانلود نرم افزار سامسونگ فود

جهت دانلود نرم افزار سامسونگ فود بر روی لینک زیر کلیک کنید:
https://get.samsungfood.com/download