فهرست مطالب

آموزش رجیستر آیفون 15

آموزش رجیستری آیفون 15

شرکت اپل براساس روند هر ساله خود، به احتمال زیاد در شهریورماه سال جاری گوشی آیفون 15 را به بازار جهانی عرضه خواهد کرد. یکی از بزرگ‌ترین نگرانی‌های کاربران ایرانی به عباراتی آیفون بازان، طرح و نحوه رجیستری گوشی آیفون سری 15 می‌باشد. چرا که سال گذشته تنها یک خاطره بد از ممنوعیت رجیستری و واردات آیفون 14 به کشور عزیزمان ایران برای ما باقی نگذاشت.

از این سو برخی از کاربران به هر طریقی گوشی آیفون سری 14 پرومکس را خریداری کرده و با تمدید یک ماه یکبار، به صورت دست‌وپا شکسته از آن بهره بردند. با این حال، امسال هم پیش‌بینی می‌شود که با وجود ممنوعیت‌ها خرید آیفون سری 15 نیز طبق روال هر ساله ادامه داشته باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا به مقاله و خبرهای پیرامون رجیستر آیفون 15 بپردازیم.

تغییرات جدید گوشی آیفون 15

یکی از مهم‌ترین تغییرات آیفون 15 نسبت به خانواده‌ی بزرگ خود،  تغییر در پورت لایتنینگ آن به USB-C و تطبیق این محصول به استانداردهای جهانی می‌باشد؛ از این رو امکان انتقال داده و شارژ سریع گوشی میسر خواهد شد.

تغییرات جدید گوشی آیفون 15

آیفون سری 15 به احتمال زیاد دارای چیپ 3 نانومتری A17 Bionic خواهد بود که سطح عملکرد و سرعت پردازش بالاتری را به ارمغان می‌آورد و بسیاری از ویژگی‌های دوربین آیفون 14 را دارا خواهد بود.

علاوه بر این احتمال مجهز بودن آیفون 15 به ارسال پیام اضطراری ماهواره ای نیز بسیار زیاد خواهد بود. به طوری که برای کاربران این امکان را فراهم می‌سازد که در شرایط اضطراری و نیاز به کمک فوری، بتوانند پیامی را از طریق سرویس‌های ماهواره‌ای ارسال کنند. همچنین احتمال استفاده از الگوریتم‌های خاص برای فشرده‌سازی پیام‌های اضطراری در گوشی‌های جدید اپل نیز بسیار زیاد است.

در هر صورت قبل از خرید گوشی آیفون بهتر از تا از انواع Part Number آیفون اطلاعاتی داشته باشید. به همین دلیل هم دیجی پویا پیشنهاد می کند تا مقاله زیر را قبل از انتخاب و خرید گوشی Iphone مطالعه نمایید:

احتمال رجیستری آیفون 15

احتمال رجیستر شدن آیفون 15، بستگی به سیاست‌های ارزی و دولتی در زمینه واردات دارد. لازم به ذکر است که شباهت‌های زیاد این محصول با گوشی آیفون 14 می‌تواند موجب محدودیت‌های مشابه نیز شود و همچنین دلایلی که باعث عدم رجیستری آیفون 14 شده است ممکن است برای آیفون جدید نیز اعمال شود.

برداشت دیجی پویا از احتمال رجیستری آیفون 15

ثبت و تعریف گوشی آیفون 15 و سایر مدل‌های آن(پرو و پرومکس) در سامانه همتا وابسته به سیاست‌های تامین ارزی برای واردات کالاهای لوکس برمی‌گردد و در صورتی که شناسایی گوشی آیفون 15 به عنوان کالای لوکس و عدم تخصیص ارز، سرنوشتی مشابه آیفون 14 پیدا خواهد کرد. همچنین اگر دولت کالا را به دلیل ارتباطات ماهواره‌ای امنیتی تشخیص دهد، قطعا مجوزهای لازمه را برای ورود به کشور برای آیفون 15 صادر نخواهد شد.

ویژگی‌های باورنکردنی آیفون 15 !! مگه میشه؟! برای مطالعه کلیک نمایید:

با توجه به اینکه گوشی‌های آیفون 15 و 14 رجیستر نخواهند شد، دیجی پویا بهترین گوشی های آیفون مثل 13 و غیره را با کمترین قیمت بازار به شما پیشنهاد می کند. در صورتی که قصد خرید گوشی آیفن دارید می توانید از لینک‌های زیر اقدام نمایید:

قیمت و خرید گوشی آیفون 15 در دیجی پویا

دیجی پویا بعنوان بزرگترین وارد کننده گوشی انواع موبایل آیفون را با بهترین قیمت و بهترین گارانتی معتبر و اصلی در اختیار کاربران آنلاین و صاحبان فروشگاه موبایل قرار داده است. دیجی پویا پس از اخذ مجوز فروش آیفون، قیمت و خرید را از طریق لینک زیر برای همه افراد تهیه نموده است:

قیمت گوشی آیفون سری 15:

قیمت گوشی های آیفون 15