فهرست مطالب

بررسی گوشی سامسونگ A53 در دیجی پویا

سامسونگ این بار هم تصمیم گرفته طراحی چینش دوربین ها را که چندی پیش در طراحی گلکسی A52 و A52s از آنها استفاده کرده بود در این گوشی هم تکرار کند. اما از نظر سایز لنز ها ما شاهد بزرگتر شدن لنزها هستیم به گونه ای که ظاهری چشم نواز به گوشی داده است.

از نظر رنگ بندی هم شاهد تنوع رنگ نسبتا خوبی هستیم و میان رده خوش قیمت سامسونگ اینبار در رنگ های مشکی، سفید، آبی و گلبهی روانه بازار شده. مشخصات سخت افزاری این گوشی نیز دست خوش تغییراتی شده و این گوشی مجهز به پردازنده جدید ساخت این شرکت با نام (Exynos 1280 (5G به همراه پردازشگر گرافیکی Mali-G68 می باشد. متاسفانه امسال شاهد وجود آداپتور در جعبه گوشی های میان رده سامسونگ نیستیم و تنها چیزی که در جعبه مشاهده میکنیم یک سیم شارژ USB-C به USB-C است. 

صفحه نمایش گوشی A53 Samsung

صفحه نمایش این گوشی نیز به خوبی نسل قبل است با این تفاوت که نرخ بروزرسانی صفحه نمایش این گوشی 120 هرتز است. باتری این گوشی نیز مانند نسل قبل خود بوده و با ظرفیت 5000 میلی آمپری شارژدهی خوبی از خود نشان میدهد و حداثر میتواند با آداپتور 25 واتی شارژ شود. نسخه پایه اندرویدی هم که روی این گوشی عرضه شده است اندروید ۱۲ سوار بر رابط کاربری One UI 4.1 است و طبق گفته سامسونگ این گوشی چهار به‌روزرسانی بزرگ نرم‌افزاری و پنج سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت خواهد کرد. 

همانطور که دیدیم این گوشی تفاوت آنچنانی با نسل قبل ندارد و خرید این گوشی را به آن دسته از افراد که نسل قبلی از سری A سامسونگ یعنی A52 و A52s را دارند پیشنهاد نمیکنیم اما برای آن دسته از افرادی که چند نسل قبل تر ازین سری را دارند یا از برند دیگری با اندروید پایین تری استفاده میکنند این گوشی یک حرکت رو به جلو و منطقی است.

در صورتی که علاقه دارید موجودی گوشی موبایل برند سامسونگ را مشاهده کنید بر روی "خرید گوشی سامسونگ" کلیک کنید. در غیر اینصورت از لینک های زیر می توانید دسترسی سریع به این محصول ذکر شده را داشته باشید: