فهرست مطالب

معرفی و بررسی ساعت مکالمه دار

مدتی است که استفاده از گجت ها و اکسسوری های هوشمندی نظیر ساعت هوشمند رواج پیدا کرده و عضوی جدا ناپذیر از زندگی هوشمند ما شده است. ساعت هوشمندی که فراتر از امکانات سلامتی مانند قطب‌نما، ارتفاع‌سنج، دماسنج و غیره، قابلیت مکالمه نیز داشته باشد، بسیار جذاب و کاربردی است. در حال حاضر، در بین مدل‌های مختلف ساعت هوشمند، تنها تعداد محدودی از آن‌ها این قابلیت را دارا هستند و در کنار این قابلیت قیمت ارزان و مناسبی هم دارند. با استفاده از چنین ساعت هوشمندی، در هنگام دریافت تماس تلفنی، بدون نیاز به خارج کردن گوشی از جیب، می‌توانید نام فرد تماس‌گیرنده را روی صفحه ساعت مشاهده کرده و با استفاده از خود ساعت، به تماس پاسخ دهید و مکالمه را انجام دهید. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی و بدون دردسر، در تماس با دیگران باشید؛ چه در هنگامی که پشت فرمان ماشین خود هستید و چه هنگامی که به موتور سواری می پردازید.

برخی از برندهای معتبر ساعت هوشمند که قابلیت مکالمه را دارند، به شرح زیر می‌باشند. لطفا توجه داشته باشید که این مدل‌ها برای استفاده از قابلیت مکالمه به گوشی موبایل وابسته هستند و به طور مستقل قابلیت اتصال سیمکارت مجازی را ندارند:

  • Xiaomi Mibro Series
  • Xiaomi Haylou Series
  • Xiaomi Kieslect Series
  • Xiaomi Imilab Series
  • Xiaomi Imiki Series
  • Xiaomi Amazfit Series

این مدل‌ها از امکانات متنوعی برخوردار هستند و همچنین از طریق بلوتوث به گوشی موبایل شما متصل می‌شوند تا از امکان مکالمه بهره‌برداری نمایند. هر کدام از این سری ها دارای مدل های مختلف با قیمت های متفاوتی دارند که ما در این مقاله به معرفی بهترین و ارزان ترین ساعت هوشمند مکالمه دار می پردازیم و می توانید هر کدام که از نظر ظاهری و قیمت مورد پسندتان واقع شد از فروشگاه اینترنتی دیجی پویا تهیه نمایید.

ساعت هوشمند مکالمه دار Mibro Watch T1

ساعت میبرو T1 را می توان ارزان ترین ساعت هوشمند مکالمه دار شیائومی دانست. این ساعت با ظاهری زیبا و طراحی منسجم توانست محبوبیت بسیار زیادی بین کاربران کسب کند. ظاهر ساعت هوشمند Mibro T1 به گونه‌ای طراحی شده است که هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها مناسب باشد و طیف گسترده‌ای از کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند. بدنه ساعت از جنس سیلیکون است و با سگک بسته می‌شود تا ظاهری شبیه به بندهای فلزی کلاسیک داشته باشد. صفحه نمایش ساعت به شکل مستطیل است و اندازه آن ۱.۶ اینچ می‌باشد. ساعت میبرو تی وان با موبایل‌های اندرویدی (ورژن ۴.۴ به بالا) و آیفون (iOS ورژن ۸.۵ به بالا) سازگار است. نوع صفحه نمایش این ساعت هوشمند AMOLED است و دارای رزولوشن ۳۲۰×۳۶۰ پیکسل است. روی صفحه نمایش ساعت، علاوه بر نمایش ساعت و تاریخ، می‌توانید وضعیت آب و هوا، ضربان قلب، تعداد قدم‌هایی که پیموده‌اید، مسافت طی شده و میزان کالری مصرفی روزانه خود را مشاهده کنید. وزن ساعت تنها ۵۳ گرم است و در دست، به‌خصوص در هنگام ورزش، سبک و مزاحم نخواهد بود. بند ساعت قابل تعویض است، بنابراین اگر به نظرتان جذاب نباشد یا خراب شود، می‌توانید با بندهای دیگری با همین اندازه آن را جایگزین کنید.

ساعت هوشمند Mibro T1 دارای چندین حالت ورزشی است که با فعال کردن هرکدام، می‌توانید به ورزش بپردازید. این ساعت از سنسورهای گام‌شمار، کالری شمار، ثبت کننده تعداد ضربان قلب، میزان استرس و همچنین میزان اکسیژن در سطح خون استفاده می‌کند تا در طول روز تعداد قدم‌هایی که طی کرده‌اید، کالری‌های سوخت‌شده و وضعیت قلب و اکسیژن خونتان را ببینید و بررسی کنید.
خوشبختانه، ساعت Mibro T1 از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند و با اتصال آن به گوشی هوشمند خود، می‌توانید تماس‌ها، پیامک‌ها و تمامی اعلانات را دریافت کنید. علاوه بر همه این ها همانطور که بیان شد این ساعت قابلیت مکالمه نیز داردو با باتری لیتیوم یونی این ساعت با ظرفیت ۲۵۰ میلی آمپر بالا، نسبت به مدل‌های قبلی، شارژ بیشتری را به مدت طولانی تر نگه می‌دارد و یک بار شارژ آن کافی است تا برای یک هفته کامل استفاده کنید.

ساعت هوشمند مکالمه دار Mibro Watch Lite 2

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که باعث جلب توجه سریع کاربران به میبرو لایت ۲ می‌شود، استفاده از طراحی جدید و زیبا در این ساعت هوشمند است. این ساعت از یک صفحه نمایش بزرگ و زیبا استفاده می‌کند که شامل بندهای چرمی نیز می‌شود. وزن سبک این محصول که تنها ۵۴ گرم است، باعث می‌شود که راحت بر روی مچ دست کاربران قرار بگیرد. به همین دلیل، این ساعت هوشمند برای آقایان و خانم‌ها مناسب است. یکی از عواملی که باعث به‌دست آوردن کیفیت مناسب برای ساعت Mibro Lite 2 شده است، فریم فلزی آن است. همچنین، داخل بسته‌بندی این ساعت هوشمند دو بند قرار گرفته است، یک بند سیلیکونی و یک بند چرمی. شما می‌توانید در شرایط مختلف و بسته به ظاهر مورد علاقه‌تان، یکی از آنها را انتخاب کنید.
صفحه نمایش این ساعت هوشمند از نوع AMOLED با اندازه ۱.۳ اینچ استفاده می‌کند و کیفیت مناسبی دارد. همچنین، این ساعت هوشمند روشنایی مناسبی تولید می‌کند و در زمان استفاده زیر نور خورشید هیچ مشکلی با آن نخواهید داشت.

ساعت هوشمند مکالمه دار IMILAB W02

شرکت IMILAB به طور کلی در تولید و توسعه محصولات مرتبط با امنیت خانه متمرکز است، اما تعدادی ساعت هوشمند در مجموعه محصولات این برند وجود دارند که بسیار محبوب هستند. یکی از جدیدترین ساعت های هوشمند این برند، ساعت هوشمند شیائومی IMILAB W02 است. این ساعت دارای ویژگی هایی مانند قابلیت مکالمه بلوتوثی، مقاومت در برابر آب، قابلیت پیمایش 100 فعالیت ورزشی، نظارت بر ضربان قلب و اندازه گیری سطح اکسیژن خون SPO2 است.

شرکت ایمیلب برای ساعت هوشمند شیائومی ایمیلب W02، به جای بندهای سیلیکونی، بند فلزی مگنتی را به عنوان حالت پیش‌فرض انتخاب کرده است تا به ظاهر اسپرت این ساعت طراحی شیک‌تر و لوکس‌تری ببخشد. استایل این ساعت همراه با نمایشگر مربعی، برای هر دو آقا و خانم جذابیت دارد تا هیچ محدودیت جنسیتی در انتخاب این مدل ساعت وجود نداشته باشد. بندهای فلزی و نمایشگر نسبتاً بزرگ با فریم آلومینیوم، از بالاترین نقطات قوت این ساعت هوشمند IMILAB W02 است؛ جایی که هنر، فلز و تکنولوژی به صورت خلاقانه با یکدیگر ترکیب شده‌اند و ظاهری مشابه اپل واچ های گران قیمت اپل را به این ساعت داده است. البته، اگر بند فلزی مورد علاقه شما نیست و یا به وزن آن انتقاد دارید، ایمیلب یک بند سیلیکونی در بسته‌بندی این محصول قرار داده است تا به راحتی بتوانید آن را با بند فلزی جایگزین کنید. این ساعت با قیمتی مناسب و آمار فروش بالا، گزینه ای عالی برای کسانی است که به دنبال یک ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه بلوتوثی هستند.

ساعت هوشمند مکالمه دار Kieslect K11 Pro

ساعت هوشمند K11 Pro از برند کیسلکت یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین اسمارت واچ‌های میان رده موجود در بازار است که تمامی ویژگی های یک ساعت هوشمند خوب را فراهم می‌کند. این ساعت از یک نمایشگر لمسی با کیفیت بالا و فناوری AMOLED بهره می‌برد و از بلوتوث نسخه 5.0 برای اتصال به دستگاه‌های مختلف استفاده می‌کند. مقاومت در برابر آب و پشتیبانی از 70 حالت ورزشی از جمله ویژگی‌های برجسته این ساعت هستند.
ساعت Kieslect K11 Pro دارای بدنه باریک و سبک با استفاده از جنس فلزی و بند آلومینیومی است. نمایشگر لمسی رنگی آن تجربه کاربری بسیار عالی را فراهم می‌کند. به منظور ایجاد شباهت بیشتر با محصولات کلاسیک، دو کلید فیزیکی در بخش راست ساعت قرار داده شده است که امکان انجام سریع و آسان برخی از کارها را فراهم می‌کنند. با استفاده از استاندارد IP68، می‌توانید به آسانی از مقاومت در برابر آب و رطوبت ساعت مطمئن شوید. این به معنای عدم وقوع هیچ گونه آسیب ناشی از تماس با آب هنگام شستشوی دست‌ها یا پاشش آن و همچنین عرق بر روی ساعت است. در هر صورت اگر نمی خواهید برای داشتن یک ساعت هوشمند زیاد هزینه کنید انتخاب و خرید ساعت هوشمند Kieslect K11 Pro انتخاب هوشمندانه ایست.

ساعت هوشمند مکالمه دار IMILAB W13

ساعت هوشمند K11 Pro یکی دیگر از ساعت های برند محبوب ایمیلب (IMILAB)است که همراه این ساعت یک شارژر مگنتی و بند سیلیکونی استاندارد نیز ارائه می‌شود، که در این زمینه هیچ تفاوتی با سایر ساعت‌های هوشمند استاندارد ندارد. بدنه ساعت از جنس فلزی تهیه شده و بخش پشتی آن از جنس پلاستیک است. کیفیت ساخت این ساعت با توجه به قیمت آن بسیار خوب است. در سمت راست آن، دو دکمه قابل مشاهده است؛ یکی برای دسترسی به حالت‌های ورزشی و دکمه دیگر برای خاموش و روشن کردن و تغییر واچ‌فیس استفاده می‌شود.

فوق العاده است که ساعت هوشمند IMILAB W13 از قابلیت مکالمه نیز پشتیبانی می‌کند و اسپیکر و میکروفونی کیفیت بالا در آن تعبیه شده است. نمایشگر امولد استفاده شده در این ساعت، رنگ‌ها را به زیبایی نشان می‌دهد. با سایز ۴۵ میلی‌متر، این ساعت برای افرادی که مچ دست بزرگی دارند، گزینه‌ی مناسبی است. حاشیه نمایشگر نسبتاً ضخیم است، اما این ویژگی اصلاً آزاردهنده نیست.

وزن ساعت حدود ۳۴ گرم است و با در نظر گرفتن بند، وزن کلی به ۵۸ گرم می‌رسد، که این ابعاد و وزن مربوط به ساعت هوشمند سبک است، بنابراین این ساعت مچ دست را خسته نمی‌کند. ساعت دارای منوی فارسی است و پیام‌های فارسی را به طور کامل نمایش می‌دهد. همچنین، برای زبان فارسی از فونت زیبایی استفاده شده است که ما در کمترین گوشی شاهد آن هستیم. اگرچه سنسورهای استفاده شده در این ساعت به اندازه دقت بالایی نمی‌رسند، اما با توجه به قیمت آن، این مورد به عنوان یک ضعف بزرگ قابل توجه نیست و می توان از آن چشم پوشی کرد.

ساعت هوشمند مکالمه دار IMIKI TG1

اگر به دنبال خرید یک ساعت هوشمند از یک برند متفاوت و خاص هستید، می‌توانید ساعت هوشمند Imiki TG1 را مورد بررسی قرار دهید. این ساعت هوشمند قادر است تمامی نیازهای یک کاربر حرفه ای را برآورده کند. بنابراین، قبل از خرید آن، بهتر است توجه کنید که با چه نوع ساعتی سروکار دارید. بی شک مهم‌ترین قسمت یک ساعت هوشمند، صفحه نمایش آن است. ساعت هوشمند مدل IMIKI TG1 برخوردار از یک صفحه نمایش 1.43 اینچی است که از نوع AMOLED استفاده می‌کند. رزولوشن تصویر آن 466*466 پیکسل است و می‌تواند تصاویر را بسیار واضح و شفاف نمایش دهد.
صفحه نمایش این ساعت هوشمند دارای 1000 نیت روشنایی است، بنابراین در فضاهای با نور زیاد و روشنایی بالا نیز به راحتی قابل خواندن است. شما هیچ مشکلی در مشاهده صفحه نمایش و استفاده از امکانات ساعت در این شرایط نخواهید داشت. علاوه بر این از نور زیاد صفحه نمایش هم می توان در شب برای روشنایی و به عنوان چراغ قوه استفاده کرد.

و اما اصلی ترین ویژگی این ساعت که باعث نقد و بررسی ساعت ایمیکی TG1 در این مقاله شده است، حضور اسپیکر و میکروفون است که به شما امکان مکالمه را فراهم می‌کند. این ساعت از طریق بلوتوث با گوشی شما ارتباط برقرار می‌کند و شما می‌توانید به راحتی تماس‌های دریافتی را پاسخ داده یا رد کنید. همچنین، امکان مشاهده لیست مخاطبین ذخیره شده در گوشی خود را نیز دارید تا بتوانید تماس‌های خود را برقرار کنید.صفحه نمایش ساعت به صورت همیشه روشن است و شما نیازی ندارید آن را برای مشاهده زمان یا سایر ویژگی‌ها روشن کنید. بنابراین، شما در هر زمانی از شبانه‌روز می‌توانید به راحتی از زمان آگاه شوید و با استفاده از ساعت، نیازهای خود را برآورده کنید.
ابعاد اصلی این ساعت 26545.310.6 میلی‌متر است و وزن آن حدود 46.7 گرم است. این وزن شامل بند است و در صورت جدا کردن بند، وزن بدون بند تقریباً 32 گرم خواهد بود که یکی از سبک ترین ساعت های هوشمند است و قطعا در هنگام استفاده مداوم از آن دچار خستگی خاصی در ناحیه مچ دستتان نخواهید شد.

ساعت هوشمند مکالمه دار Kieslect KR Pro

ساعت هوشمند Kieslect KR Pro یک نمایشگر دایره‌ای دارد که ظاهری کلاسیک و جذاب دارد، مشابه ساعت‌های عقربه‌ای است. این طراحی منحصر به فرد به شما اجازه می‌دهد از ظاهر جذاب بندهای ساعت نیز لذت ببرید، به خصوص اگر علاقه‌مند به نمایشگرهای چهارضلعی نیستید و طراحی های دایره ای را دوست دارید و به دنیال ترکیبی از طراحی کلاسیک و مدرن هستید این ساعت برای شماست.
بند ساعت Kr Pro از فرمولی استفاده می‌کنند که ترکیبی از رنگ سرمه‌ای و نارنجی است. این ترکیب رنگی ظاهری خاص و منحصر به فرد به ساعت می‌بخشد که از بسیاری از ساعت‌های موجود در بازار متمایز می‌شود. بندها در تمامی طول خود از همان ترکیب رنگی استفاده می‌کنند و قفل سگکی در آنها وجود ندارد.
ساعت هوشمند Kr Pro با استفاده از قفل مگنتی بند ساعت روی دست محکم می‌شود و برآمدگی آن حدود 12 میلی‌متر است. در صورتی که بند تا به تا را دوست ندارید، می‌توانید آنها را به حالت تک‌رنگ (نارنجی یا سرمه‌ای) تغییر دهید. نمایشگر دایره‌ای 1.43 اینچی Kr Pro با یک فریم فلزی محافظت شده است و در اطراف آن دو دکمه فیزیکی وجود دارد. یکی از این دکمه‌ها از نوع کراون با قابلیت چرخش است و وظیفه اصلی آن جابجایی بین منوها است. سطح نمایشگر با یک لایه شیشه ضد اثرانگشت 2.5D پوشیده شده است.

 وضوح نمایش نیز با اندازه 466x466 پیکسل اعلام شده است و با استفاده از پنل FHD AMOLED، برای تجربه‌ی نمایشی بهتر در دسته‌ی ساعت‌های هوشمند، شاید یکی از بهترین‌ها باشد. طراحی اصولی و باکیفیت در بخش صفحه نمایش ساعت هوشمند Kr Pro بسیار مهم است. روشنایی صفحه در حالت پیک 400 نیت است که زیر نور خورشید، وضوح محتوای صفحه را تضمین می‌کند. همچنین، پنل AMOLED با نمایش طبیعی و عمیق رنگ‌ها، این تجربه زیبا را کامل می‌کند. یکی از ویژگی‌ها و جذابیت‌های برجسته ساعت هوشمند Kr Pro این است که به طور مشابهی به یک گوشی هوشمند، چند بازی ساده برای سرگرمی در اوقات بیکاری ارائه می‌دهد. این ساعت در واقع یکی از کمترین ساعت‌هایی است که قابلیت بازی را دارا می‌باشد و این ویژگی آن را از سایر مدل‌های ساعت های هوشمند مشابه تمایز می‌دهد. اگر چه برای داشتن چنین مشخصاتی در ساعت های مشابه باید به دنبال ساعت های گران قیمت تری نظیر گلکسی واچ 5 سامسونگ و اپل واچ se اپل برویم.

ساعت هوشمند مکالمه دار IMIKI SF1

با نگاه اولیه به ساعت هوشمند IMIKI SF1، قطعاً پی به ظاهر ساده و در عین حال جذاب آن می برید، ظاهری که بیشتر از هر ساعتی به مدل الترا اپل واچ شبیه است. قاب این ساعت هوشمند دارای لبه‌های خمیده با ضخامت کمتری نسبت به اپل واچ است. همچنین، در سمت راست قاب صفحه نمایش SF1، دو دکمه وجود دارد. این دکمه‌ها برای روشن و خاموش کردن ساعت، بازگشت به صفحه اصلی از برنامه‌های مختلف و اسکرول کردن صفحه به سمت پایین استفاده می‌شوند. همچنین، میکروفون ساعت به شکل یک سوراخ ریز میان دو دکمه قرار دارد و در زمان مکالمه برای انتقال صدا به مخاطب استفاده می‌شود.
قاب اصلی این دستگاه از جنس فلز ساخته شده است و ابعادی به اندازه 10.2 × 37 × 45.8 میلی‌متر دارد. استفاده طولانی مدت از این ساعت هوشمند با وزن 39.8 گرم، بر خلاف اپل واچ الترا دست را خسته نمی‌کند. به دلیل دریافت گواهی IP68، ساختار قاب این ساعت هوشمند به خوبی در مقابل پاشش آب و تعریق مقاوم است. به همین دلیل، شما می‌توانید SF1 را در هنگام ورزش‌های آبی یا در شرایط بارانی بدون نگرانی از نفوذ آب به درون ساعت استفاده کنید.
بندهای مورد استفاده برای این مدل از جنس سیلیکون هستند و به همین دلیل برای هر اندازه مچی مناسب هستند و حساسیت خاصی ایجاد نمی کنند. این بندها طراحی ساده‌ای دارند و با قفل سگکی محکم متصل می‌شوند. همچنین، استفاده طولانی مدت از بندها به پوست حساسیت یا ایجاد ردی روی پوست نمی‌آورد. همچنین، تعویض بندها و جایگزینی آنها با بندهای جدید به راحتی امکان‌پذیر است. در کل، اگر شما طرفدار صفحه نمایش نسبتاً بزرگ در ساعت‌های هوشمند هستید، این محصول را تهیه کردن لذت خواهید برد و برعکس اگر مچ دست کوچکی دارید این ساعت به علت بزرگی مناسب دستان شما نیست.

ساعت هوشمند مکالمه دار Xiaomi S1 Active

شیائومی در طراحی و تولید ساعت S1 Active تلاش کرده تا تمام نیازهای کاربران را بدون هیچ محدودیتی در داخل محصول خود جای دهد. ساعت هوشمند شیائومی S1 Active قابل استفاده برای کاربران اندروید و iOS است و با کمال تعجب باطری این ساعت می تواند تا حتی ۲۴ روز پشت سر هم عمل کند چرا که در ساعت های هوشمند پرچمدار به دلیل استفاده از پردازنده و قابلیت های فراوان مصرف باتری به طرز چشمگیری افزایش می یابد و شارژدهی باتری در ساعت های پرچمدار به ندرت به یک هفته می رسد.
علاوه بر این، این ساعت قادر به بررسی و پیگیری ۱۱۷ نوع فعالیت ورزشی است، از فعالیت‌های روزمره تا ورزش‌های قدرتی، و تشخیص خودکار سه نوع فعالیت (دویدن، پیاده روی و دوچرخه‌سواری) نیز فعال است. ساعت S1 Active مجهز به حسگر spO2 ساعت شیائومی برای کنترل سطح اکسیژن خون و همچنین سنسور هایی برای بررسی تنفس، استرس و ضربان قلب شما است.

ساعت شیائومی S1 اکتیو فقط مناسب ورزشکاران نیست و ویژگی‌های دیگری نیز دارد که آن را برای استفاده روزمره مناسب می‌کند، از جمله چراغ قوه، قطب‌نما، دوربین، جی‌پی‌اس و بلوتوث برای گوش دادن آسان به موسیقی. همچنین، این ساعت مجهز به ردیاب عادت ماهانه نیز می باشد. به طوری که خانم‌ها با وارد کردن زمان آخرین پریودی خود می‌توانند از زمان دقیق قاعدگی بعدی خود مطلع شوند. این ویژگی برای برنامه‌ریزی مهمانی‌ها، سفرها و سایر وظایف کمک می‌کند.


اگر به دنبال ساعتی با کارایی و ظاهر جذاب می‌گردید، ساعت هوشمند شیائومی مدل S1 قطعاً گزینه‌ای است که باید در نظر داشته باشید؛ علیرغم تمام ویژگی‌های مثبتی که شیائومی به این ساعت اضافه کرده است همچنان ساعت اس 1 اکتیو شیائومی بی عیب و نقص نیست و می توان به رابط کاربری نه چندان جذاب و واچ فیس های تکراری ساعت عیب هایی گرفت که کار را برای رقابت با سایر ساعت های بازه قیمتی 4 تا 5 میلیون تومان نظیر گلکسی واچ 4 سامسونگ سخت می کند.


ساعت هوشمند مکالمه دار Amazfit GTR 2

برند Amazfit یکی از برندهایی است که پیشرو در تولید و عرضه ساعت های هوشمند متنوع با قیمت هایی مختلف است. یکی از مدل‌های برجسته این برند، ساعت هوشمند Amazfit GTR 2 است که تقریباً دو سال قبل معرفی شد. با این حال، در محدوده قیمتی خود، همچنان به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها شناخته می‌شود.
ساعت هوشمند امیزفیت GTR 2 دارای بند سیلیکونی است. از نظر طراحی، با یک ساعت ساده و در عین حال با کیفیت و شیک روبرو هستیم. دکمه‌های تعبیه شده در بدنه کیفیت بالایی دارند و حس خوبی با کلیک این کلید ها به کاربر منتقل می شود. نمایشگر استفاده شده مبتنی بر پنل AMOLED است که از تراکم پیکسلی خوبی بهره می‌برد و رنگ‌ها را به زیبایی نمایش می‌دهد و عمق رنگ مشکی هم در صفحه نمایش GTR 2 به خوبی نمایش داده می شود.

در بخش مکالمه و برقراری تماس هم این ساعت به بهترین شکل عمل کرده و در نهایت می تواند یک تماس تلفنی بی نقص را برای کاربر به ارمغان بیاورد. خوشبختانه در بخش سیستم‌ عامل این ساعت بسیار روان است و به همین دلیل شما با مشکلاتی مانند لگ و هنگ کردن روبرو نمی‌شوید که قسمتی از آن به خاظر صفحه نمایش 60 هرتزی این ساعت و بخشی از آن به خاطر پردازنده و رابط کاربری بهینه ساعت جی تی ار 2 است. از نظر عمر باتری، مانند بسیاری از ساعت‌های هوشمند پرچمدار موجود در بازار عمل می‌کند. اگر از قابلیت نمایشگر همیشه روشن (Always On Display) استفاده کنید و در حین خواب نیز ساعت بر روی مچتان باشد، باتری می‌تواند حدود 5 تا 7 روز دوام بیاورد. اما اگر نمایشگر همیشه روشن را غیرفعال کنید و ضربان قلب هم ۲۴ ساعته فعال نباشد، عمر باتری ساعت GTR 2 تا ۱۰ روز افزایش می‌یابد.

بهترین ساعت مکالمه دار در هر بازه قیمتی

امروزه خرید بهترین ساعت مکالمه دار با توجه به تنوع زیاد ساعت ها می تواند بسیار گمراه کننده و دشوار باشد. در نتیجه دیجی پویا در هر بازه قیمتی به شما بهترین ساعت مکالمه دار را پیشنهاد می دهد.

تا 1 میلیون و 500 هزار تومان

ساعت Mibro Watch T1 با قیمت حدودی 1/550/000 تومان در تاریخ ویرایش این مقاله، بهترین ساعت هوشمند تا 1/5 میلیون تومان است، البته که ساعت های هوشمندی هم ارزان تر از این ساعت با امکاناتی مشابه به ساعت میبرو تی 1 وجود دارند که ما این ساعت ها را به دلیل پشتیبانی نرم افزاری کم و عمر مفید کمتر نسبت به رقبا پیشنهاد نمی دهیم.

تا 1 میلیون و 800 هزار تومان

ساعت Mibro Watch Lite 2 با قیمت حدودی 1/730/000 تومان در تاریخ ویرایش این مقاله، بهترین انتخاب این بازه قیمتی است. این ساعت با دارا بودن صفحه نمایش امولد و 60 هرتزی در کنار قابلیت Always On Display ارزش خرید بسیار بالایی دارد و پیشنهاد تیم دیجی پویا به افرادی که قصد خرید ساعت مکالمه دار حتی تا 2 میلیون تومان دارند هم پیشنهاد می شود.

تا 2 میلیون و 200 هزار تومان

ساعت Imiki TG1 با قیمت حدودی 2/200/000 تومان در تاریخ ویرایش این مقاله، بهترین ساعت مکالمه دار این بازه قیمتی است. این ساعت با دارا بودن صفحه نمایش بسیار روشن با پنل امولد به همراه کیفیت مکالمه بسیار خوب در کنار وزن سبک و طراحی زیبا می تواند توجه هر کاربری را به خرید ساعت آیمیکی TG1 جلب کند.

تا 4 میلیون و 500 هزار تومان

ساعت Xiaomi S1 Active با قیمت حدودی 4/550/000 تومان در تاریخ ویرایش این مقاله، بهترین ساعت مکالمه دار این بازه قیمتی است. این ساعت با داشتن پردازنده قدرتمند در کنار صفحه نمایش با کبفبت و سریع و همچنبن سنسور های سلامتی بسیار دقیق می تواند بهترین گزینه حتی تا 5 میلیون تومان باشد. علاوه بر این مشخصات ساعت هوشمند شیائومی S1 اکتیو دارای باتری بسیار خوبی است که  می تواند در استفاده های بسیار سنگین هم تا 1 هفته دوام بیاورد.

نتیجه گیری

در نهایت انتخاب یک ساعت هوشمند بستگی به سلیقه و میزان بودجه خریدار دارد. بعضی ساعت ها طراحی دایره ای با صفحه نمایش خمیده (شیشه 2.5D) دارند و بعضی ساعت ها طراحی مستطیلی همانند اپل واچ دارند. در بعضی از ساعت ها هم طراحی اسپرت می شود مانند Mibro Watch Lite 2 و حتی Xiaomi S1 Active که در این مقاله به بررسی تمامی این ساعت ها به طور کامل و جامع پرداختیم.

" در هر صورت اگر تجربه کاربری و استفاده از این ساعت ها و هر ساعت هوشمند دیگری که در این لیست نبود را داشتید خوشحال میشیم نظرات و تجربه خود را از طریق ثبت نظر زیر همین مقاله با ما در میان بزارید "