فهرست مطالب

بررسی هندزفری هایلو Haylou T15

نقد و بررسی هندزفری بلوتوث هایلو T15هدفون بی‌سیم مدل T15، یک محصول بسیار متمرکز بر کیفیت و مقرون‌به‌صرفه از شرکت هایلو است که در بازار ایران توانسته نظر کاربران بسیاری را به خود جلب کند و به یکی از پرفروش‌ترین هدفون‌های بی‌سیم فروشگاه دیجی پویا تبدیل شود. در این مقاله، قصد داریم به نقد و بررسی این هدفون‌ بی‌سیم پرفروش هایلو بپردازیم و ببینیم که آیا با توجه به مشخصات و قابلیت‌هایی که ارائه می‌دهد، خرید آن منطقی است یا خیر. با دیجی پویا همراه باشید.

برند هایلو

هایلو یکی از زیرمجموعه‌های معروف شرکت شیائومی (Xiaomi) است. شیائومی به عنوان یک شرکت چینی معتبر در زمینه تولید محصولات الکترونیکی و هوش مصنوعی شناخته می‌شود. استراتژی شیائومی، تقسیم محصولات خود به زیربرندها و تمرکز بر تخصص در هر دسته محصول با یک برند خاص است. این استراتژی به شرکت این امکان را می‌دهد تا محصولات متنوعی را تولید کرده و به نیازهای مختلف مشتریان پاسخ دهد.

برند هایلو در دیجی پویا

هایلو به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های شیائومی، به تخصص در زمینه تولید هندزفری بلوتوث و ساعت هوشمند مشهور است. این زیربرند تلاش می‌کند تا محصولات با کیفیت و نوآورانه را ارائه دهد و در بازار محصولات الکترونیکی جایگاه خود را تثبیت کند. توانایی های فنی شرکت شیائومی و تمرکز های هایلو در زمینه‌های خاص، به شرکت این امکان را می‌دهد که محصولات با عملکرد بالا و قیمت مقرون به صرفه تولید کند و در بازار جهانی موفق عمل کند.

طراحی و بدنه

ظاهر هدفون بی‌سیم مدل T15 هایلو نسبت به سایر هدفون‌های هم‌رده تفاوت‌هایی دارد و در زمینه طراحی، تشابه‌های چشمگیری با هدفون ردمی ایرداتس ۲ شیائومی دارد. اما در مقایسه با هدفون شیائومی، مشخصه‌ای متفاوت و منحصر به فرد در طراحی آن وجود دارد. هدفون T15 هایلو از یک ساقه بسیار کوتاه در بخش انتهایی آن به همراه یک میکروفون تخصصی بهره می‌برد. شرکت هایلو بر اساس اعلامات خود، این طراحی را با هدف ارائه یک هدفون سبک‌تر، ارگونومیک‌تر و راحت‌تر برای قرار گرفتن در گوش کاربران توسعه داده است.

به‌غض از طراحی منحصر به فرد هدفون بی‌سیم T15 هایلو، این محصول با قابلیتی بسیار محکم و پایدار در گوش کاربران قرار می‌گیرد و به سادگی از مکان خود جابه‌جا نمی‌شود. برای افرادی که به دنبال یک هدفون بی‌سیم مناسب برای ورزش هستند، این محصول یکی از انتخاب‌های برتر محسوب می‌شود.

علاوه بر این، هدفون T15 هایلو از نوع توگوشی است؛ به این معنا که به‌طور کامل وارد مجرای گوش می‌شود و نویزهای مزاحم را به صورت فعال بی‌تاثیر می‌گذارد. در جعبه‌ی هدفون، دو جفت سری سیلیکونی اضافی نیز قرار دارد تا کاربران بتوانند سایز مناسبی را برای گوش خود انتخاب کرده و راحتی حتی بیشتری را تجربه کنند.

مشخصات هندزفری T15 هایلو

یکی از بارزترین ویژگی‌های هدفون بی‌سیم هایلو مدل T15، کیس شارژ قدرتمند آن است. این ویژگی می‌تواند برای کاربران یک تجربه بی‌نظیر ارائه کند. طبق ادعای شرکت، کیس شارژ این هدفون بی‌سیم تا ۱۰۰ بار شارژ کند، که اگر تأیید شود، واقعاً یک امکان فوق‌العاده است. این به معنای این است که کیس شارژ می‌تواند به مدت مدیدی هدفون را شارژ نماید و کاربران نیازی به نگرانی ناگهانی برای شارژ مجدد نخواهند داشت.

علاوه بر این، کیس شارژ هدفون بی‌سیم هایلو مدل T15 می‌تواند در مواقع ضروری نقش یک مینی پاوربانک را ایفا کند. این ویژگی بسیار کارآمد است و به کاربران این امکان را می‌دهد که دستگاه‌های هوشمند خود را شارژ کنند، حتی زمانی که خارج از منزل یا دسترسی به شارژر معمولی ندارند. این ترکیبی از هندزفری بی‌سیم با کیس شارژ منحصر به فرد و قابلیت تبدیل شدن به یک منبع تغذیه قابل اعتماد، به کاربران تجربه کاربری منحصر به فردی ارائه می‌دهد.

کیس شارژ هدفون بی‌سیم T15 هایلو نسبت به سایر محصولات مشابه، وزن سنگین‌تری دارد و ممکن است برای جابه‌جایی آن از دستگاه‌های شما آزاردهنده باشد. بنابراین، توصیه می‌شود که آن را در جیب خود حمل ننمایید. روی بدنه‌ی کیس شارژ، دو پورت نیز مشاهده می‌شود: یک پورت USB-A در قسمت جلویی که برای اتصال آن به سایر دستگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، و یک کانکتور microUSB در سمت راست که برای شارژ کیس شارژ خود استفاده می‌شود. این ویژگی‌ها می‌توانند در مقایسه با مدل‌های دیگر، معایبی به شمار آیند که کاربران باید در نظر داشته باشند.

کیفیت صدا و میکروفن

هدفون‌های اقتصادی هایلو معمولاً از نظر کیفیت صدا در یک حد میانی قرار دارند. با این حال، مقایسه با هدفون‌های GT1 و GT1 Pro که بیشتر بر فرکانس‌های متوسط و بالا تمرکز دارند، هدفون بی‌سیم T15 هایلو فرکانس‌های متعادل‌تری را در اکثر ریتم‌ها به گوش کاربران انتقال می‌دهد. علاوه بر این، این هدفون دارای یک بیس نرم نیز است که ارائه صدای پرفکت و تعادل‌تری را امکان‌پذیر می‌کند.

در مجموع، می‌توان ادعا کرد که هدفون بی‌سیم T15 هایلو دارای کیفیت صدای بسیار خوبی است. این محصول از تنوع در رنج‌های فرکانسی بهره می‌برد و کاربران را قادر می‌سازد تا تجربه‌ای مطلوب از پخش موسیقی و صداها را تجربه کنند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که هدفون بی‌سیم T15 هایلو عملکرد بسیار خوبی دارد، به ویژه زمانی که کاربران آهنگ‌های بیس‌دار را گوش می‌دهند. این هدفون توانایی پخش صدای بیس‌دار را بدون اعوجاج ارائه می‌دهد، حتی در حجم‌های بالا. همچنین، در آهنگ‌های ملایم نیز صدای شفاف و با کیفیتی به گوش کاربران می‌رسد.

کیفیت صدا در هندزفری Haylou T15

با توجه به کیفیت صدای بسیار خوب این هدفون، کاربران می‌توانند تجربه‌ای لذت‌بخش از گوش دادن به موسیقی و صداها را تجربه کنند. این محصول به کاربران گوشی‌های هوشمند معمولی امکان ارتقاء تجربه صوتی خود را می‌دهد و می‌تواند برای آن‌هایی که به دنبال کیفیت صدای بیشتر هستند، یک گزینه جذاب باشد.

استفاده از هدفون بی‌سیم T15 هایلو برای پخش‌های زنده و تماشای ویدیوهای یوتیوب بسیار مناسب است و صدا را با کمترین تأخیر ممکن به کاربران منتقل می‌کند. این محصول همچنین دارای یک حالت تاخیر کم است که برای استفاده در بازی‌های تیراندازی و سایر بازی‌های آنلاین، به ویژه در بخش‌هایی که نیاز به واکنش سریع دارند، گزینه‌ی ایده‌آلی به حساب می‌آید.

هرچند که تفاوت چندانی بین حالت استاندارد و حالت تأخیر کم در این هدفون به گوش نمی‌رسد، اما با توجه به اقتصادی بودن این محصول، این مسئله می‌تواند در تجربه بازی به شدت تاثیرگذار باشد و به کاربران امکان انجام بازی‌های آنلاین با کیفیت و واکنش سریع را فراهم کند.

سیستم حذف نویز – Noise Cancelling

نویز کنسلینگ در هندزفری T15

هرچند هدفون بی‌سیم T15 هایلو از فناوری نویز کنسلینگ اختصاصی پشتیبانی نمی‌کند، اما طراحی چفت‌شونده‌ی داخل گوش آن قادر است به خوبی بسیاری از صداهای محیط اطراف شما را خنثی کند. ساقه‌های کوتاه این هدفون به نوبه خود بر روی ناحیه دهان متمرکز است و در نتیجه میکروفون استفاده شده در آن عملکرد بسیار خوبی دارد. این ویژگی‌ها به کاربران امکان می‌دهند تا به صورت شفاف و بدون مشکل صداهای خود را به طرف مقابل منتقل کنند و ارتباط بهتری داشته باشند.

نقد هندزفری Haylou T15

کنترل لمسی

هدفون بی‌سیم T15، همانند بسیاری از دیگر مدل‌های هدفون از شرکت هایلو، دارای حساسیت بسیار بالایی به کنترل‌های لمسی است. این ویژگی در هدفون‌های اقتصادی این شرکت امری عادی و بسیار مفید محسوب می‌شود. کاربران با استفاده از کنترل‌های لمسی، به راحتی می‌توانند عملکردهای متعددی را انجام دهند. به عنوان مثال، دوبار ضربه زدن به هدفون، تماس تلفنی را پاسخ می‌دهد یا آن را پایان می‌دهد. یک بار ضربه زدن تاخیر در پخش موسیقی را متوقف یا از سر می‌گیرد.

همچنین، با سه ضربه روی هدفون سمت چپ، می‌توانید دستیار صوتی خود را فعال کنید، در حالی که سه ضربه روی سمت راست، حالت تاخیر کم را روشن یا خاموش کند. این امکانات کنترلی توسط لمس هدفون، به کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی تغییرات در پخش موسیقی و مدیریت تماس‌های تلفنی خود را انجام دهند، بدون نیاز به دستی که از هدفون خارج شود.

تاچ لمسی در هندزفری تی 15

یکی از نکات منفی مرتبط با هدفون بی‌سیم T15، مرتبط با دشواری یادگیری کنترل‌های لمسی آن است. دفترچه راهنمای این هدفون متاسفانه به زبان چینی درج شده است که می‌تواند برای کاربرانی که این زبان را نمی‌فهمند، موجب مشکلاتی شود. بنابراین، کاربران باید به وب‌سایت Haylou که به زبان انگلیسی است مراجعه کنند تا دستورات لمسی را یاد بگیرند. این نقطه می‌تواند برای برخی افراد کمی مزاحم باشد.

در مورد کیس شارژ این محصول، باید اشاره کرد که به دلیل استفاده از باتری با ظرفیت بالا درون آن، شکلی مستطیلی با گوشه‌های گرد و اندازه‌ی نسبتاً بزرگ دارد. این می‌تواند برای کاربرانی که به دنبال یک کیس شارژ کوچک‌تر و جیبی هستند، نقطه منفی باشد. اما از سوی دیگر، باتری پرظرفیت آن به کاربران امکان شارژ تکراری هدفون را فراهم می‌کند که یک ویژگی مثبت است.

عملکرد لمسی در هندزفری Haylou T15

برای پخش یا توقف موسیقی: دکمه لمسی چند کاره روی هر یک از هدفون‌ها را یک بار فشار دهید.

برای پخش آهنگ بعدی: دکمه لمسی چند کاره روی هدفون سمت راست را دو بار فشار دهید.

برای پخش آهنگ قبلی: دکمه لمسی چند کاره روی هدفون سمت چپ را دو بار فشار دهید.

برای پاسخ به تماس ورودی: دکمه لمسی چند کاره روی هر یک از هدفون‌ها را یک بار فشار دهید.

برای پایان دادن به تماس ورودی: دکمه لمسی چند کاره روی هر یک از هدفون‌ها را یک بار فشار دهید.

برای رد تماس ورودی: دکمه لمسی چند کاره روی هر یک از هدفون‌ها را به مدت یک ثانیه فشار دهید.

برای فعال کردن دستیار صوتی: دکمه لمسی چند کاره روی هر یک از هدفون‌ها را دو بار فشار دهید.

پیشنهاد نقد و بررسی:

بررسی هندزفری QCY T13X

نسخه بلوتوث

از آنجایی که این محصول یک هدفون اقتصادی و کاملاً ساده است، هیچ اپلیکیشن اختصاصی برای دسترسی به تنظیمات یا تغییر عملکردهای لمسی آن در دسترس نیست. تنها راه اتصال این محصول از طریق بلوتوث نسخه‌ی 5.0 است و می‌توان آن را از این طریق به گوشی‌های اندرویدی، آیفون (iOS)، نوت‌بوک‌ها و کامپیوترها متصل کرد. در تست‌های صورت گرفته، هدفون T15 هایلو به گوشی هوشمند گلکسی S20 سامسونگ به راحتی متصل شد و هیچ مشکلی از این بابت وجود نداشت.

نسخه بلوتوث در هندزفری Haylou T15

هنگامی که هدفون‌ها از کیس شارژ خارج می‌شوند، به حالت آماده به اتصال تغییر وضعیت می‌دهند. از نظر برد عملکردی نیز این هدفون بی‌سیم همانند سایر محصولات هایلو برد مناسب ۱۰ متری را ارائه می‌دهد که عملکرد خوبی از این بابت نیز دارد، اما زمانی که دو یا چند دیوار به عنوان مانع وجود داشته باشد، ممکن است اختلالاتی در اتصال شما ایجاد شود. در صورت بروز مشکل و وصل نشدن هدفون به دستگاه مد نظر شما، راه‌حل این است که هدفون‌ها را دوباره در قاب قرار دهید و سپس مجدداً آن‌ها بیرون بیاورید یا کنترل‌های لمسی آن‌ها را به مدت ۱۵ تا ۲۰ ثانیه نگه دارید تا به صورت دستی تنظیم مجدد شوند.

ماندگاری باتری

باتری 2200 میلی‌آمپر ساعتی کیس شارژ هدفون بی‌سیم T15 هایلو، مهم‌ترین ویژگی این محصول به شمار می‌رود و توانایی شارژدهی هدفون را به شدت ارتقاء می‌دهد. هایلو در صفحه رسمی هدفون ادعا کرده که با کیس شارژ، می‌توان این هدفون را حداکثر تا 60 ساعت شارژدهی کرد. این امکان به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون نگرانی از شارژ مکرر، از هدفون‌های خود بهره مند شوند و تجربه‌ی مداوم گوش دادن به موسیقی و مکالمات را داشته باشند.

بدون درنظر گرفتن ادعاهای مختلف هایلو، همچنان با یک هدفون بی‌سیم منحصر به فرد و عملی برخوردار از کیس شارژ هستیم که برای سفرهای طولانی یک گزینه بسیار ایده‌آل است. به علت دارا بودن باتری کیس شارژ، نگرانی از شارژ کردن مکرر آن را نخواهید داشت. همچنین، هدفون‌ها به تنهایی نیز شارژدهی بسیار مناسبی دارند و با یک بار شارژ، قادر به پخش موسیقی به مدت بیش از 3 ساعت و نیم هستند، که بسته به میزان صدا می‌تواند تا 4 ساعت هم برسد. این ویژگی‌ها به کاربران امکان می‌دهند تا بدون نگرانی از شارژ مکرر، از هدفون‌های خود لذت ببرند و در سفرهای طولانی تر به صرفه تر باشند.

آزمایش‌ها نشان می‌دهند که در طول یک هفته با گوش دادن به موسیقی روزانه، شما می‌توانید به راحتی تا 8 بار هدفون را از طریق کیس شارژ کنید. این ویژگی به ویژه برای افرادی که به طور مداوم در سفر هستند و دسترسی به شارژر ندارند، گزینه بسیار مناسبی است، زیرا نگرانی از اتمام شارژ هدفون نخواهند داشت. همچنین، کیس شارژ این هدفون بی‌سیم به عنوان یک مینی پاوربانک نیز عمل می‌کند و شما می‌توانید گوشی هوشمند خود را با آن شارژ کنید، که این ویژگی از آن به عنوان یک ابزار چند منظوره واقعاً کاربردی است.

کیس شارژ هندزفری T15 هایلو

البته باید توجه داشت که جنبه‌ی پاوربانک داشتن کیس شارژ این محصول، صرفاً برای مواقع اضطراری است و با توجه به ظرفیت 2200 میلی‌آمپر ساعتی آن، نباید برای شارژ کامل گوشی مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین برای شارژ کردن کیس شارژ، بهتر است از کابل شارژ مخصوص گوشی خود استفاده کنید. تأمین انرژی مجدد کیس این هدفون نیازمند زمان نسبتاً طولانی است و شارژ شدن کامل آن کمی بیشتر از سه ساعت طول می‌کشد. این کیس مجهز به 4 نشانگر LED است که هر کدام نشان‌دهنده 25 درصد از شارژ باتری آن هستند و به کاربران اجازه می‌دهد تا وضعیت شارژ کیس را بدون نیاز به باز کردن آن بفهمند.

نشانگر وضعیت شارژ در Haylou T15

نحوه‌ی شارژ هدفون‌های ایربادز

برای شارژ کردن هدفون‌های ایربادز، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن‌ها را درون کیس شارژ قرار داده و درب آن را ببندید. هدفون‌های ایربادز به طور خودکار شروع به شارژ شدن می‌کنند.

نحوه‌ی شارژ کیس شارژ هدفون هایلو T15

برای شارژ کیس شارژ هدفون هایلو T15، تنها کاری که باید انجام دهید این است که کیس را با کابل USB-A یا USB-C به پورت شارژ USB متصل کنید. با این کار، کیس شارژ به طور خودکار شروع به شارژ می‌شود.

سخت افزاری و پردازنده

در بازار متنوع هدفون‌های بی‌سیم، مدل T15 از هایلو به عنوان یک انتخاب جذاب برای کاربران معرفی شده است. این هدفون با قیمتی مقرون به صرفه و امکانات متنوع به کاربران ارائه می‌شود. یکی از نقاط قوت اصلی این محصول، سازگاری کامل با دستگاه‌های اندرویدی و iOS است. این ویژگی به کاربران این اطمینان را می‌دهد که هنگام استفاده از هدفون، هیچ مشکلی در اتصال به گوشی‌هایشان نخواهند داشت.

چگونگی اتصال هدفون بی‌سیم هایلو به موبایل

گام اول: هر دو هدفون را از کیس شارژ خارج کنید. آن‌ها به طور خودکار روشن می‌شوند. اگر دقت کنید نشانگر LED روی هدفون‌ها پس از خارج شدن از کیس شروع به چشمک زدن می‌کنند و این یعنی آن‌ها آماده متصل شدن به هر گوشی هوشمندی خواهند بود. اگر به طور خودکار روشن نشدند، تنها کاری که باید انجام دهید این است که دکمه لمسی چند کاره هر دو هدفون را به مدت ۱ ثانیه فشار داده و نگه دارید. پس از آن یک چراغ سفید روشن می‌شود و این یعنی هدفون‌ شما می‌تواند به گوشی هوشمند مورد نظرتان متصل شود.

گام دوم: به تنظیمات بلوتوث دستگاه بروید.

گام سوم: گزینه‌ی «Haylou-T15» را انتخاب کنید. در صورت نیاز به رمز عبور، «۰۰۰۰» را تایپ کنید.

گام چهارم: پس از انجام این اقدامات، هدفون بی‌سیم هایلو به گوشی هوشمند شما متصل خواهد شد.

چگونگی اتصال هدفون بی‌سیم هایلو به کامپیوتر و لپ‌تاپ ویندوزی

گام اول: بلوتوث کامپیوتر یا لپ‌تاپ ویندوزی خود را روشن کنید.

گام دوم: به تنظیمات سیستم خود بروید.

گام سوم: به بخش «Bluetooth and other devices» بروید.

گام چهارم: روی گزینه‌ی «Add device» کلیک کنید.

گام پنجم: روی بلوتوث کلیک کنید.

گام ششم: هر دو هدفون را از کیس شارژ خارج کنید. آن‌ها به طور خودکار روشن می‌شوند. نشانگر LED روی هدفون‌ها پس از خارج شدن از کیس شروع به چشمک زدن می‌کنند و این یعنی آن‌ها آماده متصل شدن به سیستم شما خواهند بود. اگر هدفون‌ها به طور خودکار روشن نشدند، همانند آنچه پیش‌تر گفته شد تنها کاری که باید انجام دهید این است که دکمه‌ی لمسی چند کاره هر دو هدفون را به مدت ۱ ثانیه فشار داده و نگه دارید. پس از آن یک چراغ سفید روشن می‌شود و این یعنی هدفون‌ شما می‌تواند به گوشی هوشمند مورد نظر شما متصل شود.

گام هفتم: گزینه‌ی «Haylo-T15» را انتخاب کنید. در صورت نیاز به رمز عبور، «۰۰۰۰» را تایپ کنید.

گام هشتم: پس از انجام این اقدامات، هدفون بی‌سیم هایلو به کامپیوتر یا لپ‌تاپ ویندوزی شما متصل خواهد شد.

چگونگی نصب و تنظیم هدفون بی‌سیم هایلو T15

گام اول: هر دو هدفون را از کیس شارژ خارج کنید.

گام دوم: هدفون‌های مربوط به گوش چپ و راست را شناسایی کنید. روی هدفون مربوط به گوش سمت راست حرف R و هدفون مربوط به گوش سمت چپ حرف L حک شده است.

گام سوم: درون جعبه‌ی هدفون هایلو T15، چند سری مختلف قرار دارد که می‌توانید با توجه اندازه‌ی گوشتان دست به انتخاب بزنید.

گام چهارم: هدفون‌ها را به آرامی درون گوش خود قرار دهید.

گام پنجم: سپس آن‌ها را متناسب با گوش خود تنظیم کنید؛ طوری که به طور کامل درون گوش‌های شما چفت شوند. سپس مطمئن شوید که میکروفون هدفون به سمت دهان شما است.

مکان قرارگیری هندزفری هایلو T15

چگونگی روشن کردن هدفون‌های بی‌سیم هایلو T15

به طور خودکار: هدفون‌ها را از کیس شارژ خارج کنید. اگر دقت کنید، نشانگر LED سفید روی هدفون‌ها پس از خارج شدن از کیس شروع به چشمک زدن می‌کنند و این یعنی هدفون‌ها به طور خودکار روشن شده‌اند.

به طور دستی: برای انجام این کار، دکمه‌ی لمسی چند کاره هر دو هدفون را به مدت ۱ ثانیه فشار داده و نگه دارید. پس از آن یک چراغ سفید روشن می‌شود، که نشان از روشن بودن هدفون می‌دهد. حالا می‌توانید از هدفون‌ها استفاده کنید.

چگونگی خاموش کردن هدفون‌های بی‌سیم هایلو T15

به طور خودکار: هدفون‌ها را درون کیس شارژ قرار دهید. اگر دقت کنید، نشانگر LED قرمز روی هدفون‌ها پس از ورود به کیس حدود ۲ ثانیه روشن می‌ماند و سپس خاموش می‌شود. این یعنی هدفون‌ها به طور خودکار خاموش شده‌اند.

به طور دستی: دکمه چند کاره لمسی هر دو هدفون را به مدت ۱ ثانیه فشار داده و نگه دارید. پس از آن یک چراغ قرمز به مدت ۲ ثانیه روشن می‌شود و سپس خاموش می‌شود. این یعنی هدفون‌ها اکنون خاموش شده‌اند.

چگونگی فعال یا غیرفعال کردن حالت گیمینگ در هدفون‌های بی‌سیم هایلو T15

برای فعال یا غیرفعال کردن ویژگی حالت گیمینگ در هدفون هایلو T15، کافی است دکمه لمسی چند کاره روی هدفون سمت راست را سه بار فشار دهید.

پشتیبانی حالت گیمینگ در هندزفری هایلو T15

راهنمای اتصال هدفون بی‌سیم هایلو T15 به صورت تکی

گام اول: هدفون مد نظر خود را از کیس شارژ خارج کنید. آن‌ هدفون به طور خودکار روشن می‌شود. اگر دقت کنید نشانگر LED روی هدفون‌ پس از خارج شدن از کیس شروع به چشمک زدن می‌کند و این یعنی آن‌ هدفون آماده متصل شدن به هر دستگاه هوشمندی خواهد بود. اگر به طور خودکار روشن نشد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که دکمه چند کاره هدفون را به مدت ۱ ثانیه فشار داده و نگه دارید. پس از آن یک چراغ سفید روشن می‌شود و این یعنی هدفون‌ شما می‌تواند به دستگاه هوشمند مورد نظر شما متصل شود.

نحوه اتصال هندزفری Haylou T15

گام دوم: به تنظیمات بلوتوث دستگاه هوشمند خود بروید.

گام سوم: گزینه‌ی «Haylo-T15» را انتخاب کنید. در صورت نیاز به رمز عبور، «۰۰۰۰» را تایپ کنید.

گام چهارم: پس از انجام این اقدامات، هدفون بی‌سیم هایلو به گوشی هوشمند شما متصل خواهد شد.

نشانگرهای LED در هدفون هایلو T15 و معانی آنها

در هدفون هایلو T15، نشانگرهای LED به شما اطلاعات مهمی را ارائه می‌دهند. به تفصیل:

1. نشانگر سفید LED در حالت چشمک‌زن قرار دارد: این نشانگر نشان می‌دهد که هدفون‌ها آماده به اتصال به هر دستگاه هوشمندی هستند.

2. وقتی درب کیس شارژ باز است، نشانگر LED هدفون روشن می‌شود: این نشانگر نمایان‌گر این است که هدفون‌ها روشن هستند.

3. چشمک زدن نشانگر LED سفید هنگام قرار گرفتن هدفون در داخل کیس شارژ: این نشانگر نمایان‌گر این است که هدفون‌ها در حال شارژ شدن هستند.

4. وقتی هدفون‌ها داخل کیس شارژ هستند، نشانگر LED سفید روشن می‌شود: این نشانگر نمایان‌گر این است که هدفون‌ها کاملاً شارژ شده‌اند.

5. سه بار چشمک زدن نشانگر قرمز و سفید در هر دو هدفون: این نشانگر نمایان‌گر این است که هدفون‌ها در حال ریست شدن هستند.

این نشانگرها به شما کمک می‌کنند تا وضعیت شارژ، آماده به اتصال بودن یا ریست کردن هدفون‌های هایلو T15 را درک کنید.

نشانگرهای LED در کیس شارژ هدفون هایلو T15

کیس شارژ هدفون هایلو T15 با نشانگرهای LED مفهومی خاص دارد. این نشانگرها به شما وضعیت شارژ کیس و هدفون‌های داخلی را اطلاع می‌دهند. به صورت زیر:

1. روشن شدن یک چراغ چشمک‌زن در حین شارژ شدن: این نشانگر نمایان‌گر کم شارژ بودن کیس هدفون است.

2. روشن شدن دو چراغ چشمک‌زن در حین شارژ شدن: این نشانگر نمایان‌گر حدود ۵۰ درصد شارژ باتری کیس هدفون است.

3. روشن شدن سه چراغ چشمک‌زن در حین شارژ شدن: این نشانگر نمایان‌گر کیس هدفون کاملاً شارژ شده است.

4. نشانگر LED سفید کیس به صورت چشمک‌زن روشن شد: این نشانگر نمایان‌گر شارژ کم کیس هدفون است.

5. روشن شدن نشانگر LED قرمز رنگ در بخش کناری کیس: این نشانگر نمایان‌گر شارژ کیس هدفون در حال انجام است.

6. خاموش شدن نشانگر LED قرمز رنگ در بخش کناری کیس: این نشانگر نمایان‌گر کیس هدفون کاملاً شارژ شده است.

این نشانگرها به شما اطلاعاتی مفید در مورد وضعیت شارژ کیس و هدفون‌های داخلی هدفون هایلو T15 ارائه می‌دهند تا بتوانید با دقت از آنها استفاده کنید.

وضعیت شارژ در نشانگر هندزفری بلوتوث T15

راهنمای ریست کردن هدفون هایلو T15 به حالت کارخانه

گاهی اوقات ممکن است نیاز به ریست کردن هدفون هایلو T15 به حالت کارخانه داشته باشید. این ریست به شما کمک می‌کند مشکلات احتمالی را برطرف کرده و به تنظیمات اولیه برگردید. برای انجام این عمل، دستورات زیر را دنبال کنید:

1. هر دو هدفون را از جعبه شارژ خارج کنید.

2. هر کدام از هدفون‌ها را با فشار دادن و نگه داشتن دکمه لمسی چند کاره به مدت ۵ ثانیه خاموش کنید. پس از آن، نشانگر چراغ قرمز به مدت ۲ ثانیه روشن می‌شود، سپس هدفون‌ها خاموش خواهند شد.

3. دکمه لمسی چند کاره را در هر دو هدفون برای حدود ۱۵ ثانیه فشار دهید و نگه دارید تا زمانی که نشانگر LED قرمز و سفید سه بار در هر دو هدفون چشمک بزند.

4. هر دو هدفون را درون کیس شارژ قرار دهید.

5. در بخش بلوتوث دستگاه یا گوشی هوشمند خود، کانکشن‌های قبلی Haylo-T15 را حذف کنید تا مجدداً هدفون را به دستگاه خود متصل نمایید.

6. بعد از انجام این اقدامات، هدفون هایلو T15 ریست می‌شود و به حالت کارخانه باز می‌گردد.

حالا می‌توانید مجدداً این هدفون‌ها را به دستگاه خود متصل کنید و از آنها بهره‌برداری کنید.

راه‌حل‌های مشکلات رایج در هدفون هایلو T15

هدفون‌های هایلو T15 با عملکرد بسیار خوبی ارائه می‌شوند، اما ممکن است گاهی به مشکلاتی برخورد کنید که برای رفع آنها می‌توانید اقدام کنید. در ادامه، راه‌حل‌هایی برای مشکلات رایج در این هدفون‌ها ارائه شده است:

از کار افتادن یکی از هدفون‌های سمت راست یا چپ

1. راه‌حل اول: اگر هدفون‌های شما به دستگاه متصل نمی‌شوند یا مشکل اتصال دارید، ابتدا مطمئن شوید که هدفون‌ها به درستی شارژ شده‌اند. برای این کار، آن‌ها را در کیس شارژ قرار دهید تا به طور کامل شارژ شوند.

2. راه‌حل دوم: اگر مشکل اتصال هنوز حل نشده است، می‌توانید هدفون‌های هایلو T15 را به حالت کارخانه بازگردانید. این کار با انجام روش‌های ریست کردن توصیف شده در قسمت‌های قبلی انجام می‌شود.

3. راه‌حل سوم: ممکن است مشکل اتصال به دلیل فاصله بیش‌تر از حد نرمال میان هدفون‌ها و دستگاه متصل باشد. تاخیر در انتقال سیگنال به دستگاه می‌تواند ایجاد اختلال در اتصال کند. در این صورت، تلاش کنید دستگاه خود را به هدفون‌ها نزدیک‌تر بیاورید.

4. راه‌حل چهارم: اگر تا به حال هیچ یک از راه‌حل‌های فوق نتیجه نداده و هنوز مشکل اتصال وجود دارد، ممکن است هدفون شما خراب شده باشد. در این صورت، باید به تعویض هدفون‌ها فکر کنید.

با رعایت این مراحل و راه‌حل‌ها، ممکن است مشکلات شما در هدفون‌های هایلو T15 حل شود و بتوانید به استفاده بهتری از آنها دست یابید.

پخش صدای کمتر هدفون‌های سمت راست و چپ نسبت به یکدیگر

ممکن است در برخی موارد مشکلاتی مرتبط با کیفیت صدا در هدفون هایلو T15 تجربه کنید. این مشکلات معمولاً به دلیل کثیفی هدفون‌ها یا تنظیمات نادرست ولوم صدا ایجاد می‌شوند. در ادامه، راه‌حل‌هایی برای این مشکلات ارائه شده است:

1. راه‌حل اول: اگر صدای هدفون‌ها به دلیل کثیفی کاهش یافته است، تلاش کنید هدفون‌ها را با دقت تمیز کنید. از یک سواب پنبه‌ای یا سنجاق سر به عنوان ابزار کمکی استفاده کنید تا ذرات کثیفی را از بلندگوها و سایر قسمت‌های هدفون‌ها بردارید. اما در انجام این کار حتماً دقت کنید که به هدفون آسیب نرسد.

2. راه‌حل دوم: اگر مشکل صدا باز هم رفع نشد، می‌توانید هدفون‌ها را به تنظیمات کارخانه بازگردانید. این کار ممکن است به رفع مشکلات نرم‌افزاری کمک کند و وضوح صدا را بهبود دهد.

کار نکردن میکروفون هدفون‌ها

در برخی موارد، ممکن است با مشکلات میکروفون در هدفون هایلو T15 روبرو شوید. این مشکلات می‌توانند به دلیل میکروفون در حالت بی‌صدا یا نادرست قرار گرفتن هدفون در گوش باشند. در ادامه، راه‌حل‌هایی برای رفع مشکلات میکروفون در هدفون هایلو T15 ارائه شده است:

1. ابتدا مطمئن شوید که میکروفون در حالت فعالی قرار دارد. اغلب هدفون‌ها دارای یک میکروفون در حالت بی‌صدا (Mute) هستند که می‌توانید با یک دکمه یا تنظیمات دستگاه آن را خاموش یا روشن کنید. اگر میکروفون در حالت بی‌صدا باشد، آن را در حالت فعال قرار دهید.

2. مطمئن شوید که هدفون به درستی در گوش‌های شما قرار گرفته و میکروفون به سمت دهان شما است. موقعیت نادرست هدفون در گوش می‌تواند باعث کاهش کیفیت صدا یا عدم شنیده شدن شما توسط مخاطبان شود.

3. اگر مشکل به هنگام تنظیمات صوتی در دستگاه خود شناسایی شود، مطمئن شوید که میکروفون به عنوان ورودی صدا در تنظیمات شناخته شده است و درستی تنظیمات ولوم صدا را بررسی کنید.

در صورتی که مشکل میکروفون هنوز رفع نشد، این یعنی ممکن است هدفون نقصی داشته باشد و باید با تولید کننده یا فروشنده تماس بگیرید تا مشکل را حل کنید یا هدفون را تعویض کنید.

عدم اتصال هدفون به گوشی

اگر هدفون‌های شما به دستگاه هوشمند یا کامپیوتر متصل نمی‌شوند، ممکن است به دلیل مشکلات بلوتوث سیستم شما باشد. برای رفع این مشکل می‌توانید اقدامات زیر را انجام دهید:

1. غیرفعال کردن دستگاه‌های بلوتوث اطراف:

ابتدا بلوتوث دستگاه‌های اطراف را غیرفعال کنید. سپس حالت متصل شدن هدفون‌ها را فعال کنید و از تنظیمات دستگاه خود به بخش بلوتوث بروید. از آنجا، دستگاه خود را به دستگاه هدفون‌ها متصل کنید.

2. به‌روزرسانی یا نصب مجدد درایور بلوتوث:

برای به‌روزرسانی یا نصب مجدد درایور بلوتوث سیستم، به مسیر Device Manager در سیستم خود بروید و در بخش مربوط به بلوتوث، درایور را به‌روزرسانی یا نصب مجدد کنید. سپس هدفون خود را ریست کرده و مجدداً به دستگاه خود متصل کنید.

3. ریست فکتوری هدفون:

 در صورتی که مشکل با هدفون‌ها مرتبط باشد، می‌توانید هدفون خود را ریست فکتوری کنید. این کار ممکن است مشکل را برطرف کند. 

ارزش خرید هندزفری Haylou T15

T15 هایلو به عنوان یک هدفون بی‌سیم اقتصادی، کیفیت صدای بسیار خوبی ارائه می‌دهد و نسبت به سایر مدل‌های هم‌رده نیز عملکرد بهتری دارد. طراحی این هدفون به شکلی است که به راحتی درون گوش جای می‌گیرد و کیس شارژ آن نیز با ظرفیت بسیار خوبش می‌تواند خیال شما را از بابت شارژ کردن این محصول راحت کند. به طور کلی این هدفون بی‌سیم برای کاربرانی که عمر باتری را هنگام خرید یک هدفون بی‌سیم بیش از هر چیز دیگر در اولویت اصلی خود قرار می‌دهند، یکی از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌رود.

قیمت و خرید هندزفری هایلو T15 در دیجی پویا

قیمت هندزفری بلوتوث Haylou T15 در زمانی که اعلام شد مورد خرید و حمایت بسیاری از فروشندگان قرار گرفت و به تعداد بسیار زیادی موجود شد. دیجی پویا هم در این موقعیت به دنبال خرید هندزفری T15 هایلو با ارزانترین قیمت بازار بوده و این محصول را موجود کرده است. در صورتی که تمایل دارید تا هندزفری بلوتوث هایلو تی 15 را خریداری نمایید می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید:

خرید هندزفری از دیجی پویا:

خرید هندزفری هایلو T15

کلام آخر

هندزفری بی‌سیم هایلو مدل T15، با قیمت مقرون به صرفه خود، امکانات فوق‌العاده ای را به کاربران ارائه می‌دهد. این هدفون بی‌سیم با سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS سازگاری کامل دارد و تضمین می‌شود که هیچ مشکلی در اتصال به دستگاه‌هایتان پیش نیاید.

یکی از ویژگی‌های ممتاز هندزفری بی‌سیم هایلو T15، پشتیبانی از بلوتوث 5 است. این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد که به سرعت و بدون هیچ تاخیری به انواع دستگاه‌ها متصل شوند. همچنین، دارا بودن گواهی IPX5 این هدفون به معنای مقاومت در برابر قطرات آب و عرق است، که آن را به یک همراه ورزشی عالی تبدیل کرده است. با هندزفری T15 هایلو، می‌توانید به آسانی ورزش کرده و لذت بردن از موسیقی را تجربه کنید. البته به یاد داشته باشید که این هندزفری را مستقیماً در زیر جریان آب قرار ندهید.

عملکرد پخش موسیقی این هندزفری نیز واقعاً قابل تحسین است. کیفیت صدایی که ایجاد می‌کند بسیار مطلوب و جزییات صدا با وضوح به نمایش در می‌آید. همچنین، هندزفری هایلو T15 از سیستم کاهش نویز بهره می‌برد و حتی حالتی خاص برای بازی دارا می‌باشد. حالت بازی منحصر به فرد این هدفون باعث کاهش به حداقل تاخیر ممکن شده و در زمان بازی‌های آنلاین، تجربه شما بهبود چشمگیری را ارائه می‌دهد.

با توجه به مشخصات و ویژگی‌های ارائه شده، هدفون بی‌سیم مدل T15 از هایلو به نظر می‌آید که یک انتخاب مناسب برای افرادی با بودجه محدود است که به دنبال هدفونی با کیفیت و امکانات متنوع هستند. این محصول می‌تواند نیازهای بسیاری از کاربران را برآورده کند و به عنوان یک هدفون پرفروش در بازار ایران جلب توجه کند.

از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما دیجی‌پویایی‌های عزیز سپاس گزاریم، لطفا نظرات و پیشنهادات زیبای خود را با ما به اشتراک بگذارید.