فهرست مطالب

تشخیص تست سلامت باتری گوشی

در دنیای امروز، گوشی موبایل به یکی از ابزارهای ضروری برای ما تبدیل شده است. یکی از مسائل مهمی که کاربران موبایل با آن مواجه هستند، سلامت باتری آن است. سلامت باتری موبایل می تواند تاثیر قابل توجهی بر عملکرد و کیفیت استفاده از موبایل داشته باشد.

برای حفظ سلامت باتری، اولین نکته ضروری استفاده از شارژر اصلی موبایل می باشد. استفاده از شارژر غیراصلی ممکن است عمر باتری را کاهش دهد و در بعضی موارد منجر به اتصال غیر درست باتری و حتی آتش سوزی شود.

در ضمن، پرهیز از شارژ کردن موبایل در دمای بالا و نگهداری آن در محل های گرم و آفتابی نیز می تواند به حفظ سلامت باتری کمک کند. این اقدامات می توانند از تغییر شیمیایی داخل باتری جلوگیری کرده و عمر مفید باتری را بطور قابل توجهی افزایش دهند.

توصیه می شود که باتری ها را به صورت مرتب و به طور کامل تخلیه و مجدداً شارژ نکنید. این کار می تواند به خاطر سپردن باتری و بازیابی ظرفیت اصلی آن کمک کند اما باید هر 6 ماه یک بار این کار را انجام دهید و برای شارژ هر روز باتری موبایل توصیه نمی شود. نحوه شارژ صحیح باتری موبایل باید به گونه ای باشد که سیکل شارژ باتری موبایل حداکثر بین 20 تا 80 درصد باشد و اگر همیشه تا تمام شدن کامل باتری صبر کنید می تواند موجب اسیب به باتری شود. از طرفی با شارژ کامل و 100 درصد باتری موبایل در دراز مدت به باتری گوشی موبایل خود آسیب وارد می کنید. حفظ سلامت باتری موبایل به کنترل و مدیریت نگهداری صحیح باتری و جلوگیری از هرگونه استفاده نادرست محافظت کننده است.

نحوه-تشخیص-باتری-گوشی-موبایل-دیجی پویا

انواع باتری گوشی موبایل 

باتری‌های موبایل تامین کننده انرژی برای دستگاه‌های همراه ما هستند. انتخاب نوع باتری مناسب و مراقبت صحیح از آن، تاثیر مستقیمی بر عملکرد و عمر دستگاه‌ها دارد. در ادامه به معرفی و بررسی انواع باتری‌های موبایل می‌پردازیم.

  1. باتری لیتیوم-یون (Li-ion): باتری‌های لیتیوم-یون از ظرفیت بالا، وزن کم و عمر طولانی برخوردار هستند. این باتری‌ها عمدتاً در موبایل‌ها استفاده می‌شوند. برای حفظ و نگهداری باتری موبایل لیتیوم یونی، می‌توانید باتری را در دمای معمولی نگه دارید و از شارژ شدن نامناسب (مثلاً شارژ اضافی یا زیاد) خودداری کنید.
  2. باتری لیتیوم-پلیمر (Li-Po): این باتری‌ها نسبت به باتری‌های لیتیوم-یون انعطاف پذیرتر هستند و معمولاً در دستگاه‌هایی با طراحی نازکتر استفاده می‌شوند. برای حفظ عمر باتری، سعی کنید آن را در دمای ثابت نگه دارید و از بهره‌برداری طولانی از آن در دماهای بسیار بالا یا پایین خودداری کنید.
  3. باتری قلیایی (معمولی): باتری‌های قلیایی معمولاً از نوع AA یا AAA هستند و در برخی از دستگاه‌های موبایل استفاده می‌شوند. برای بهره‌برداری بهینه از این باتری‌ها، رعایت کنید که درست و به خوبی درون دستگاه قرار گیرند و در مواقع عدم استفاده، آن‌ها را از دستگاه خارج کنید تا از خالی شدن ناگهانی آنها جلوگیری شود.
  4. باتری نیکل-کادمیوم (Ni-Cd) و باتری نیکل-متال هیدرید (Ni-MH): این باتری‌ها سابقاً بیشتر در دستگاه‌های موبایل استفاده می‌شدند، اما به دلیل داشتن ظرفیت کمتر و گزینه‌های بهتر و جدیدتر، از محبوبیت کمتری برخوردار هستند. باتری‌های نیکل معمولاً به مدت مساوی در کلیه طبقات دمایی جواب می‌دهند.

با توجه به این نکات، می‌توانید از دستگاه‌های موبایل خود در بهترین حالت استفاده کنید و عمر باتری را به شکل حداکثری افزایش دهید. همچنین، رعایت کردن دمای مناسب باتری و شارژ به درستی می‌تواند از خرابی و نیاز به تعویض زودرس باتری جلوگیری کند.

باتری-گوشی-موبایل-دیجی-پویا

نحوه تشخیص سلامت باتری گوشی اندرویدی

باتری یکی از مهم‌ترین عناصر در یک گوشی اندرویدی است و سلامت آن می‌تواند تأثیر زیادی بر عمر و کارایی دستگاه داشته باشد. بنابراین، شناخت درست از سلامت باتری و روش‌های تشخیص آن می‌تواند به کاربران در مدیریت بهتر مصرف انرژی و همچنین افزایش عمر باتری کمک کند. در ادامه به برخی روش‌های تشخیص سلامت باتری گوشی اندرویدی پرداخته خواهد شد.

تشخیص-سلامت-باتری-موبایل

  1. استفاده از برنامه‌های تشخیص باتری: برخی برنامه‌های تشخیص سلامت باتری را می‌توان از فروشگاه‌های آنلاین دانلود کرد. این برنامه‌ها قادر هستند اطلاعات جامعی را درباره وضعیت باتری شامل درصد شارژ، ولتاژ، وضعیت خنک شدن و غیره فراهم کنند. از جمله برنامه‌های معروف در این حوزه می‌توان به AccuBattery و Battery Health 3 اشاره کرد.
  2. استفاده از تنظیمات دستگاه: برخی تنظیمات در گوشی های اندرویدی می‌توانند به شما کمک کنند تا وضعیت باتری را بررسی کنید. برای مثال در بخش تنظیمات گوشی، معمولاً پس از زدن بر روی "باتری"، اطلاعات تخصصی‌تری از جمله درصد استفاده از برنامه ها، زمان باقی مانده و غیره در اختیار شما قرار می‌گیرد.
  3. توجه به علائم نشان‌دهنده سوء عملکرد باتری: برخی نشانه‌ها ممکن است بر روی سلامت باتری اندازه‌گیری‌ پیدا کنند. به عنوان مثال، افزایش نسبی در زمان لازم برای شارژ یا کم شدن شارژ باتری می‌تواند نشان دهنده سوء عملکرد باتری باشد.
  4. استفاده از روش‌های پیشگیری: برخی روش‌ها می‌توانند در پیشگیری از سوء عملکرد باتری و پایان زود هنگام عمر آن کمک کنند. به طور معمول، این روش‌ها شامل استفاده از شارژر مناسب برای باتری، جلوگیری از شارژ بیش از حد و یا شارژ نکردن باتری تا صفر درصد می‌شود. همچنین، نگهداری دمای مناسب باتری نیز می‌تواند به پایداری آن کمک کند.

در نهایت، اهمیت تشخیص و نظارت بر سلامت باتری گوشی اندرویدی نباید نادیده گرفته شود. استفاده از روش‌های تشخیص سلامت و پیشگیری از سوء عملکرد باتری، در کنار مدیریت مصرف انرژی، می‌تواند به بهبود عمر و عملکرد گوشی اندرویدی شما کمک کند.

تست-سلامت-باتری-گوشی

تست سلامت باتری گوشی موبایل

تست سلامت باتری گوشی موبایل یک فرآیند مهم است که به کمک آن می توان عملکرد کلی گوشی و عملکرد بهینه باتری را بررسی کرد. با توجه به اهمیت باتری در استفاده روزانه از تلفن همراه، انجام تست سلامت باتری الزامی است. در اینجا یک روش عمومی برای تست سلامت باتری گوشی موبایل توضیح داده شده است.

ابتدا، باتری را از گوشی خارج کنید. این کار ممکن است نیاز به استفاده از ابزارهای کوچکی مثل خراطی یا کارت‌های ناخن داشته باشد. بعد از خارج کردن باتری، آن را به دقت مورد بررسی قرار داده و هر گونه آسیب یا علائم غیرطبیعی را بررسی کنید. اگر باتری توری یا ترک خورده دارد، باید آن را تعویض کرد. البته امروزه باتری گوشی موبایل قابل تعویض توسط کاربر نمی باشد و تنها می توان از روی قاب پشتی و فیزیک پشتی کوشی سلامت ظاهری باتری را بررسی کرد. یک راه بسیار ساده برای بررسی سلامت عمومی باتری استفاده از قطعه (Multimeter) می باشد. با استفاده از این وسیله، می توانید ولتاژ باتری را اندازه گیری کنید. اگر ولتاژ بیش از حد پایین باشد، باتری ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد.

علاوه بر بررسی ولتاژ، می توانید تست کنید که باتری چقدر قدرت بازیابی دارد. برای این کار، باید باتری را با یک شارژر مناسب به گوشی متصل کنید و آن را به شارژ کامل باتری برسانید. زمان لازم برای شارژ کامل بستگی به نوع باتری و شارژر دارد؛ لذا ممکن است بازه نیم ساعت تا 2 ساعت این کار طول بکشد. پس از شارژ کامل باتری، آن را دوباره از گوشی خارج کنید و زمانی که باتری شارژ شده است را اندازه گیری کنید. اگر زمان شارژ کامل و زمان استفاده از باتری گوشی قابل قبول باشد، باتری به خوبی کار می کند. در غیر این صورت، ممکن است لازم باشد باتری را تعویض کرد.

به طور کلی، تست سلامت باتری گوشی موبایل یک فرآیند ساده است که شامل بررسی ولتاژ باتری و زمان شارژ و استفاده آن می باشد. با انجام این تست، می توانید مشکلات محتمل در باتری را کشف کنید و از بروز هرگونه مشکل بیشتر جلوگیری کنید.

درصد-باتری-در-گوشی-موبایل

تست سلامت باتری گوشی سامسونگ

باتری یکی از مهمترین عناصر در گوشی های هوشمند، از جمله گوشی های سامسونگ است. از طریق باتری، تلفن همراه قادر به عملیات روزمره مانند تماس گیری، ارسال پیام و استفاده از برنامه ها می‌باشد. بنابراین، تشخیص سلامت باتری گوشی سامسونگ بسیار حائز اهمیت است.

نشانگرهای نرم‌افزاری:

گوشی‌های سامسونگ به طور پیش فرض دارای برخی از نشانگرهای نرم‌افزاری هستند که در واقع بازخوردی را در مورد وضعیت باتری به شما می‌دهند. به عنوان مثال، ممکن است بدانید که باتری شماره 1 تا 100٪ چقدر به شما باقی مانده است. همچنین، ممکن است نشانگر وضعیتی مانند "شارژ می‌شود" یا "شارژ شده" داشته باشد. این اطلاعات می‌توانند به شما کمک کنند تا با وضعیت فعلی کارآمدی باتری آشنا شوید.

تست-سلامت-باتری-گوشی-سامسونگ

نرم افزار تشخیص سلامت باتری

برای تشخیص سلامت باتری گوشی سامسونگ می‌توانید از برنامه‌های تشخیص سلامت باتری استفاده کنید. این برنامه‌ها اطلاعات مفیدی را درباره سلامت باتری گوشی شما ارائه می‌دهند. برخی از این برنامه‌ها عبارتند از AccuBattery، Phone Doctor Plus و Battery Health این برنامه‌ها عملکرد باتری را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و به شما اطلاعاتی مانند درصد باقی مانده باتری و زمان استفاده باقی‌مانده ارائه می‌دهند.

فریمور سفارشی سلامت باتری

از طریق نصب فریمورهای سفارشی (Custom ROMs)، می‌توانید اطلاعات باتری را بهبود بخشید. باتری گوشی سامسونگ را می‌توان با نصب فریمور سفارشی که از اپلیکیشن‌ها و قابلیت‌های پیشرفته دیگری برخوردار است، مدیریت کرد. این نرم‌افزارها به شما امکان می‌دهند تا باتری را بیشتر کنترل کنید و اطلاعات جامعی درباره پایان‌نامه باتری دریافت کنید. از طرف دیگر، در صورتی که حالت شارژ سریع (Fast Charging) را فعال کنید، امکان استفاده بهینه از ظرفیت باتری و همچنین دریافت اطلاعات دقیقتر درباره سلامت باتری حاصل می‌شود.

در نهایت، برای تشخیص سلامت باتری گوشی سامسونگ، می‌توانید از روش‌های ذکر شده استفاده کنید. این روش‌ها به شما اطلاعاتی درباره وضعیت باتری شما ارائه می‌دهند و به شما کمک می‌کنند تا عملکرد بهینه‌تری را در استفاده از تلفن همراه سامسونگتان داشته باشید.

اگر تمایل دارید تا با انواع گوشی سامسونگ با ظرفیت باتری های بالا و زیر قیمت بازار آشنا شوید بر روی "خرید گوشی سامسونگ" کلیک نمایید.

نحوه تشخیص سلامت باتری گوشی شیائومی

سلامت باتری گوشی شیائومی همواره یکی از مهمترین مسائل برای کاربران تلفن همراه محسوب می‌شود. بدون شک، داشتن یک باتری سالم و عملکرد بهینه می‌تواند تجربه کاربری را بهبود بخشد و موجب اطمینان از عملکرد صحیح و قابل اعتماد دستگاه شود. با توجه به روند تولید و عرضه مراکز تجاری مختلف و حمایت از شیائومی، تشخیص علی الخصوص سلامت باتری گوشی های این شرکت می‌تواند بسیار مفید باشد.

برای تشخیص سلامت باتری گوشی شیائومی، امروزه روش های متنوعی وجود دارد. یکی از روش های متداول بررسی سلامت باتری، استفاده از برنامه های نرم افزاری می باشد. برخی از این برنامه ها می توانند اطلاعات دقیق و جامعی درباره وضعیت باتری، نشانگرهای عمر باقیمانده و روش های استفاده بهینه را ارائه کنند. علاوه بر این، توسعه دهندگان برنامه های نرم افزاری اغلب درخواست های کاربران را بررسی و با استفاده از بازخوردهای آنها برنامه های با کارایی بیشتر و ویژگی های بهتر عرضه می کنند.

یکی دیگر از روش های تشخیص سلامت باتری، انجام تست های سخت افزاری است. این تست ها، به صورت خودکار و به کمک سیستم عامل انجام می شوند و می توانند نشانگرهای دقیقی از سلامت باتری را نمایش دهند. این تست ها معمولاً شامل بررسی زمان شارژ و زمان تخلیه باتری و همچنین توانایی باتری در برقراری ارتباط با دستگاه های خارجی می شوند.

نحوه-تشخیص-لامت-باتری-شیائومی

همچنین، صاحبان گوشی های شیائومی می توانند با توجه به نشانگرهای موجود در تنظیمات گوشی، وضعیت باتری را بررسی کنند. در بسیاری از گوشی های شیائومی، قسمتی وجود دارد که نشان دهنده درصد باتری باقیمانده و زمان تا تخلیه کامل باتری است. این اطلاعات می توانند به کاربران کمک کنند تا باتری خود را بر اساس نیازها مدیریت کنند. در نهایت، برای تشخیص سلامت باتری بهتر است به اصول مراقبتی از باتری تلفن همراه توجه کرده و طبق راهنمایی های تولید کننده عمل کنید. بهره بردن از نحوه شارژ صحیح، استفاده معقولانه از باتری و جلوگیری از شارژ بیش از حد می تواند در حفظ سلامت باتری گوشی شما موثر باشد.

در ادامه، توصیه می شود تا هرگونه مشکلات و علائم ناهنجار مرتبط با عملکرد باتری را به تولید کننده خود گزارش دهید تا بتوان به رفع مشکلات پیش آمده پرداخت. علاوه بر این، بهتر است باتری را به فروشگاه یا مرکز خدمات مجاز شیائومی ارسال کنید تا بررسی های فنی لازم صورت گیرد و در صورت لزوم، باتری جدیدی تعویض شود.

انعطاف پذیری، عملکرد عالی و سلامت باتری گوشی موبایل شیائومی، از جمله عواملی است که می تواند تجربه کاربری را بهبود بخشد و از خطرات احتمالی مرتبط با کاهش کارایی باتری جلوگیری کند. با رعایت اصول، استفاده بهینه و توجه به نشانگرهای موجود در دستگاه، می توانید سلامت باتری گوشی خود را بررسی و حفظ کنید.

دیجی پویا بعنوان بزرگترین پخش موبایل و وارد کننده مستقیم گوشی شیائومی، به شما پیشنهاد می کند تا از صفحه پیشنهاد شده روبرو دیدن نمایید: خرید گوشی شیائومی

کد تست باتری گوشی موبایل

کد تست باتری موبایل برای تست عمر و کارایی باتری موبایل مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کدها توسط تولیدکنندگان موبایل طراحی شده‌اند تا بتوانند عملکرد باتری را در شرایط مختلف و در طول زمان بررسی کنند.

کد تست باتری‌های موبایل شامل تعدادی فرآیند است. یکی از این فرآیندها "تست زمان شارژ باتری" است. این تست برای اندازه‌گیری مدت زمانی است که برای شارژ کامل باتری نیاز است. با اجرای این کد، می‌توان طول زمان شارژ باتری را در شرایط مختلف مشاهده کرد و از آن برای بهینه کردن عمر باتری استفاده کرد. فرآیند دیگر "تست زمان استندبای" است. با اجرای این کد، مدت زمانی که باتری در حال استفاده است را می‌توان تجزیه و تحلیل کرد. این تست میزان مصرف باتری توسط برنامه‌ها و فرآیندهای مختلف را در شرایط انجام عادی استندبای مورد بررسی قرار می‌دهد. اینجا تعدادی از کد تست سلامت باتری کاربردی را برای شما قرار دادیم تا در صورت لزوم با شماره گیری این کد ها از وضعیت سلامت باتری خود مطلع شوید.

برند گوشی
کد دستوری
کد تست باتری گوشی شیائومی
*#*#۶۴۸۵#*#*
کد تست باتری گوشی سامسونگ
*#۰۲۲۸#
کد تست باتری گوشی سونی
* # * # ۷۳۷۸۴۲۳ # * # *
کد تست باتری گوشی ال جی
* #* #۴۶۳۶ #* #*
کد تست باتری گوشی هوآوی
*#*#۲۸۴۶۵۷۹#*#*
کد تست باتری گوشی آیفون
*#۱۲۳۴۵#۳۰۰۱*


کد تست سلامت باتری گوشی سامسونگ

برای تست باتری گوشی‌های سامسونگ، کد دستوری #0228#* را در بخش شماره گیری وارد کنید و پنجره‌ای با اطلاعات مانند ولتاژ باتری، وضعیت شارژ، نوع باتری و غیره به شما نشان داده خواهد شد که می توانید در صورت خراب بودن باتری سامسونگ مطلع شوید. البته لازم به ذکر است این کد دستوری برای گوشی های جدید است و برای گوشی های قدیمی تر سامسونگ باید از کد *#*#4636#*#* استفاده کنید.

کد-تست-سلامت-باتری-سامسونگ

نکات مهم در تست سلامت باتری گوشی موبایل 

برخی از نکات مهم در تست سلامت باتری گوشی موبایل عبارتند از:

  1. استفاده از برنامه‌ها و ابزارهای مجانی برای تست باتری مانند "Battery Life" یا "AccuBattery".
  2. بررسی درصد استفاده از باتری توسط هر برنامه و سرویس جاری در بخش تنظیمات.
  3. بررسی میزان زمان شارژ و دوره عمر باتری برای اطمینان از اصالت آن.
  4. استفاده از شارژر اصلی و مناسب برای شارژ گوشی و جلوگیری از استفاده از شارژرهای نامعتبر یا رنج ولتاژی ناپایدار.
  5. بررسی برنامه‌ها و سرویس‌هایی که در پس زمینه فعال هستند و می‌توانند باتری را بازپرسی کنند.
  6. به روز رسانی سیستم عامل به آخرین نسخه موجود، زیرا بهبود مدیریت باتری و بهینه سازی‌های جدید در هر نسخه اعمال می‌شوند.
  7. اجتناب از استفاده از محافظ‌های صفحه نمایشی نامناسب و گسترده که می‌توانند تأثیر مستقیمی در عمر باتری داشته باشند.
  8. استفاده از ویژگی‌های مدیریت بهینه باتری در تنظیمات تا مصرف باتری را بهینه کنید.
  9. جلوگیری از حرارت زیاد گوشی، زیرا حرارت می‌تواند بر روی عمر باتری تأثیر منفی داشته باشد.
  10. دوره‌های منظم شارژ و تخلیه باتری را رعایت کنید تا عمر آن بهینه شود.

سوالات متداول

آیا شارژر موبایل غیر اصل می تواند به باتری موبایل صدمه بزند؟

استفاده از شارژر غیر اصل یا بی کیفیت می‌تواند به باتری موبایل صدمات جبران ناپذیری بزند. شارژرهای غیر اصلی ممکن است ولتاژ یا جریان نامناسبی را به باتری ارسال کنند که می‌تواند عمر باتری را کاهش دهد یا آن را آسیب بزند. همچنین، بعضی از شارژرهای غیراصلی ممکن است دارای مشکلات ایمنی باشند و موجب خطر به طور مستقیم به باتری و گوشی شما شود. بنابراین، پیشنهاد می‌شود از شارژرهای اصلی تولید شده توسط سازندگان معتبر یا برند سوم شخص معتبر استفاده کنید تا از صحت و ایمنی شارژ دستگاه خود اطمینان حاصل کنید.

تست سلامت باتری گوشی چیست؟

تست سلامت باتری گوشی به مجموعه اقدامات و آزمون هایی اطلاق می شود که به منظور بررسی و ارزیابی وضعیت و عملکرد باتری گوشی موبایل انجام می شود. این تست ها می توانند شامل اندازه گیری ظرفیت و ولتاژ باتری، آزمایش عمر مفید باتری، بررسی نرم افزاری باتری و ارزیابی اثرات نوسانات حرارتی بر باتری باشد. اهمیت این تست ها در شناسایی مشکلات مربوط به باتری موبایل است و می تواند به بالا بردن عمر مفید و کیفیت عملکرد باتری کمک کند.

کد بررسی سلامت گوشی اندروید چیست؟

کد بررسی سلامت گوشی اندروید به مجموعه ای از روش ها و توابع مربوط به بررسی وضعیت سلامت و عملکرد گوشی اندروید می باشد. این کد ها به منظور ارزیابی و آزمایش عملکرد سخت افزاری و نرم افزاری گوشی ها استفاده می شوند و می توانند مشکلاتی را شناسایی و اصلاح کنند.

برخی از توابع مربوط به بررسی سلامت گوشی های اندروید عبارتند از:

  1. بررسی سلامت باتری: این کد ها می توانند وضعیت باتری را بررسی کنند و اطلاعاتی مانند ولتاژ، دما و وضعیت عمر مفید باتری را ارائه دهند.
  2. بررسی عملکرد پردازنده: این توابع می توانند عملکرد پردازنده را ارزیابی کنند و اطلاعاتی مانند سرعت پردازش، تعداد هسته ها و مصرف انرژی را ارائه دهند.
  3. بررسی حافظه: این کد ها می توانند حافظه را بررسی کنند و اطلاعاتی مانند فضای خالی و قابل استفاده، تعداد برنامه های در حال اجرا و مصرف حافظه را ارائه دهند.
  4. بررسی اتصالات شبکه: این توابع می توانند اتصالات شبکه را بررسی کنند و اطلاعاتی مانند سرعت اینترنت، قدرت سیگنال و نوع اتصال (وای فای، داده های سیار و غیره) را ارائه دهند.
  5. بررسی حسگرها: این توابع می توانند حسگرهای گوشی را بررسی کنند و اطلاعاتی مانند شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنسور نور و غیره را ارائه دهند.
  6. بررسی وضعیت نرم افزار: این کد ها می توانند وضعیت نرم افزار را بررسی کنند و اطلاعاتی مانند نسخه سیستم عامل، نسخه برنامه های نصب شده و جزئیات دیگر را ارائه دهند.

این توابع و کد ها معمولا در قالب برنامه های تست و عیب یابی گوشی های اندروید استفاده می شوند.

ایا تعویض باتری ایفون ضرر دارد؟

تعویض باتری ایفون ممکن است بر خلاف تعمیر دیگر قطعات گوشی، ضرری نداشته باشد. برای تعویض باتری ایفون، معمولاً به یک مرکز تعمیرات رسمی یا مرکز خدمات دیگر مراجعه می‌شود. یکی از مشکلات احتمالی تعویض باتری ایفون احتمالی، قیمت آن است که می تواند بر اساس کیفیت و برند آن متفاوت باشد؛ پیشنهاد ما به شما به دلیل زیاد شدن جنس های کپی و غیر اصل، خرید باتری از برند سوم شخص معتبر مانند باسئوس (Baseus) است.